1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Jeg nekter å gi opp forumet

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av Sindre Møllerhaug, 21 Okt 2015.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Selv om det ikke er så mye aktivitet i forumet, sett på nye innlegg, så logger jeg fortsatt inn hver dag. Det har vært lærerikt og jeg har lært at blogging er mer enn bare blogging. Det er en mulighet til å nå ut med et budskap om hva jeg gjør på fritiden, til mange venner og bekjente. Facebook-siden min har nå 73 likere og det har kommet noen få nye i fjor og i år. 42 av dem er mine venner, så det er positivt at så mange ukjente også liker siden.

Tiden med mye aktivitet i forumet var selvfølgelig gøy, men alt til sin tid. Jeg bruker forskjellige forum og har bloggen i signatur, men er ikke alltid like aktiv. Skulle gjerne det, men gjør mye forskjellig og må prioritere litt om gangen. Bloggen har gitt meg et nytt syn på livet og er en effektiv kanal å opplyse nettverket mitt om hva jeg trives med å gjøre. Sitter ikke så mye alene og surrer rundt som før.

Å gi opp er en garanti for å mislykkes. Å skrive en tråd innimellom kan fungere, tror jeg. Skal gjøre det en gang i blant når jeg kommer på noe som er aktuelt å diskutere, men ikke spam, for det er ikke gøy.
  2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Nå er det flere måneder siden sist jeg logget inn i BB. Kan ikke huske sist gang jeg gjorde det.

Er det noe som skjer her for tiden? Jeg kan bare se at det er noen nye tråder fra i år og i fjor.

Del denne siden