1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Jeg trenger noen til å blogge for meg! Handler om USA og biler;)

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av californiasviking, 16 Mar 2014.

1. Avlogget

californiasviking n00b

er jeg på riktig sted?

Jeg heter Louie, har et bilimport firma, og på vår nettside har vi en blogg. Jeg har skrevet de eneste to artiklene på sida selv, men jeg har ikke tid til å fortsette med det. Og fordi jeg brukte sikkert 10 ganger mer tid enn dere bloggere hadde brukt, jeg har angst til å sette meg ned for å skrive igjen.

Verken blogging eller norsk er mine sterke sider. Jeg er født og oppvokst i LA California og flyttet til Norge i 2009. Så jeg bruker mye mer energi enn jeg har råd til, når jeg blogger.

Er det noen her som har lyst, eller vet noen som har lyst til å skrive om amerikanske bil, bil relaterte ting, og ikke minst om USA generelt.

Jeg har noe ideer på hva jeg har lyst på, men jeg er åpen til andre ideer. Jeg kan enten ta i mot ferdig skrevet blogg, eller så er det muligheter for en til å designe bloggen selv. Vi bruker Wordpress Pursuasion theme.

Ta en titt. Gjerne fortell meg hva dere synes! Tusen takk på forhånd:)
    www.americanmotorsimport.no/blog
    BareBlogg liker dette.
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Heisann,

Jeg må si at nettisiden var bra. Den likte jeg;)

Er også på jakt etter en såkalt problogger. Er ikke så lett.

Et tips til deg. Prøv å sniff opp en (pensjonert) frilans journalist som liker biler.
  3. Avlogget

californiasviking n00b

hei
    Hei og takk! :)
    Vi brukte lang tid for å bygge nettsida. Jeg skrive alt av inneholde selv, så fikk jeg kona og svirgerfar til å rette på grammatikken. Jeg er veldig fornøyd med både utseende og funksjonaliteten av sida. Hadde en som hjulpet meg med selve designingen.
    Det var et bra forslag! Men hvor finner jeg en pensjonert frilans journalist, som liker biler:)
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hmm...vet ikke. I jobbsammenheng vet jeg at andre større firma har brukt denne metoden med godt resultat. Det er viktig at det er en viss rød tråd i skrivestilen og at personen kan skrive over en lengre periode, evt. skriven et lass med artikler for så å sette dem på autopost.
  5. Avlogget

californiasviking n00b

Ja riktig. Noe sånt hadde vært bra.
  6. Avlogget

erlend Blogger

Kunne kanskje ha skrevet noen artikler. Send meg en mail på erlend.rodal (at) gmail.com

Del denne siden