1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Jeg vil kjøpe innlegg på bloggen din

En tråd i 'Tjen Penger På Bloggen' startet av Rene2013, 1 Des 2013.

1. Avlogget

Rene2013 n00b

Hej

Jeg vil gerne i kontakt med ejere af blogs og netsider hvor jeg kan få lov til at sponsorere en artikel eller et indlæg, som vil dreje sig om en finansiel tjeneste. Jeg er både interesseret i muligheden for at du selv skriver en artikel, og at jeg levererer artiklen. Artiklen som jeg leverer vil være af høj kvalitet og vil naturligvis være skrevet på norsk.

Kravet er blot at din netside skal have sit eget domæne, og at du skriver på norsk.

Hvis du er interesseret, så send mig en privat besked på forummet her, hvor du inkluderer adressen på din netside.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh
    René
  2. Avlogget

vargas12 n00b

Hei René

Ta kontakt meg meg på vargas12.com@gmail.com

vargas12.com er bloggen du ser etter!

Vargas
  3. Avlogget

Rene2013 n00b

Hej Vargas, tak for din tilbagemelding.

Jeg har kigget lidt på din netside, men jeg kan se at du har artikler om seksuelle emner, og det gør det desværre uaktuelt for mig at bruge din netside.

Jeg beklager at jeg ikke nævnte det i mit første indlæg, men det er altså også et krav jeg har.

Mvh
    René
  4. Avlogget

JonasMedia n00b

5. Avlogget

Rene2013 n00b

Hej alle

Jeg skriver bare lige for at sige at jeg vedvarende er interesseret i at købe indlæg på blogs, så alle skal være velkomne til at kontakte mig, også fremover.

Mvh
    René

Del denne siden