1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Personlig Karavanseraiet

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Kamelryttersken, 29 Des 2010.

1. Avlogget

Kamelryttersken n00b

er liksom hovedbloggen.
    En Bikers logg om motorsykkelkjøring, sammfunnsliv og personlig utvikling
    står det på forsiden.

Blogger på eget domene som ligger på registrar.no, grei pris, men servicen er ikke helt den store.

Har noen bloggspot-blogger som jeg bruker som support. Poster litt forskjellig der og linker til karavanseraiet. På den måten får jeg vist fram bloggen på Bloggurat iallfall. Hvor mye trafikk det gir er vel mer diskutabelt, men det tar tid å bygge en merkevare, og Karavanseraiet har bare vært på nett siden juni 2010.
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Først, velkommen hit;)

Her tar du opp tre helt essensielle faktorer mtp. fremtidig suksess og som kan relateres til nesten hvilken som helst bransje.

Grad av service, merkevarebygging, og at det vil ta tid. Jeg kan ikke få stresses disse tre punktene nok.

For våres del (blogging) vil det si;

1. Ha en superb innstilling til dine lesere. Gi svar så raskt som mulig, selv om det ikke er mer enn ; kommer tilbake til deg ASAP og svar alltid!

2. Merkevarebygging. Det et ikke uten grunn at jeg anbefaler å starte en blogg på eget domene.

3. Ting-tar-tid... med mindre du sitter på en aldri så liten gullgruve, vil det ta lang tid før bloggen begynner å få moment. Her er det MANGE som detter av lasset. Mange tror at det er gjort over natten, å bli suksessfull, og at bare du legger ut ett innlegg så vil trafikken nå uante høyder.

For de av dere som interessert så har jeg skrevet et innlegg på BB's mikroblogg, og som kan relateres til å ikke gi opp, og at ting vil ta tid.

Hvordan holder man [blogg]motivasjonen oppe over tid? - Blogger - Forum | BareBlogg.no
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Velkommen til forumet Kamelryttersken, bra du fant veien hit :)
  4. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Takk Morten :)
    Kunne lizzom ikke motstå invitasjonen.
    Personlig e-post som skryter av skrivekunsten min, det må regnes som et sikkerstikk for å dra inn en ny bidragsyter :D

Til det du sier
    1. Prøver alltid å svare nye og gamle kommentatorer. De som henger seg Karavanseraiet på via den Google-dingsen får en velkomsthilsen.
    2.Karavanseraiet og Kamelryttersken er mine merkevarer som jeg prøver å selge så godt jeg kan. Omfattende kunnskap, seriøsitet og humor er hva du får.
    3. TTT, sure. Men siden mange faller av, er det plass til oss som har litt lengre tidshorisont.
  5. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Takk Nettgrunder :)

Var jo ikke bare et hint, men to om at det kunne være noe å hente her :D
  6. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Tar litt tid før jeg blir kjent med dette forumet, derfor spør jeg her
    Er det en tråd om at man kan tenke seg å skrive gjesteinnlegg til andre/få gjesteskribenter til sin blogg?
  7. Avlogget

Nettgründer Moderator

Det tror jeg ikke, men du må gjerne starte en sådan tråd :)
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

9. Avlogget

Alltid Blakk n00b

Hei Kameryttersken, jeg har ofte snublet innom bloggen din (via fullt hus), og liker måten du skriver på.
  10. Avlogget

Kamelryttersken n00b

@Alltid Blakk
    Tusen takk :)
    Håper det ikke bare er tilfeldig snubling, men litt mer på sånn "Må ha"-basis ;)

@Morten
    Tusen Takk :)
  11. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Nå skal ikke jeg bli vulgær her, men en god rytterske er aldri å forakte :)
  12. Avlogget

Kamelryttersken n00b

Selvsagt Picxx :)

Del denne siden