1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Bytter Kjøper lenker, eventuelt lenkebytte

En tråd i 'Kjøp, Salg og Bytte' startet av Washburn, 26 Feb 2011.

1. Avlogget

Washburn Blogger

Jeg ønsker å kjøpe lenker, hovedsaklig til Bingo eller andre gambling relaterte sider. Din side kan handle om hva som helst. Det eneste kravet er at siden har litt alder på seg, indekseringer og andre ting som spiller inn slik at jeg kan "tjene" på en lenke. Jeg betaler godt, og ønsker linker over ett år. Etter dette året kan avtalen fornyes.

Jeg kan også gjøre lenkebytter. Jeg ønsker da fortsatt lenker til gambling, men du kan få igjen en lenke fra en vanlig blogg/nettside.

PS: Sidene skal helst være på norsk. Kan også godta noen engelske, hvis de er hostet fra Norge.

Sleng på en PM, guys :)
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Fint tiltak Washburn,

Hva er PR`en på siden du tilbyr lenke i fra?
  3. Avlogget

Washburn Blogger

Jeg bryr meg ikke noe særlig om PR. Så lenge jeg ser at nettstedet har indekserte sider, og jeg kan se noen backlinks er jeg ganske så fornøyd ;)
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Oki, men jeg tror det vil være av interesse å vite hva dine sider har av PR, all den tid det er snakk om et evt. lenkebytte;)
  5. Avlogget

Washburn Blogger

Har en blogg med PR3 og et par med PR1 og noen uten PR :)
  6. Avlogget

blue Blogger

7. Avlogget

Washburn Blogger

Kjempefint - bare fortsett folkens :)

Jeg er ALLTID på utkikk etter lenker, så denne tråden kan holde seg busy til dommedag for min del ;)
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

He he fine... jeg er litt spent selv, tror denne tråden har godt med potensiale.
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Liten tilbakemelding:
    Etter endel "detaljering" frem og tilbake i en veldig ryddig og konstruktiv tone ble jeg og trådstarter enige om en avtale, pengene var på konto innen 2 dager. Kjempegreier!
    Vi snakkes nok igjen :)
  10. Avlogget

Jacob Blogger

11. Avlogget

bareblogg Grûnder

PR står for PageRank, og er et mål for en nettsides autoritet målt etter Googles standard - enkelt forklart.

Det ser ut som at PageRank var viktigere før mtp. god ranking i søkene.

Men, grunnen til at jeg spurte om PR er fordi en vanligvis ønsker mest mulig innlenker fra sider med høy PR, som igjen gir ens egen side høyere PR. Men, som sagt er det mindre fokus på PR nå for tiden.

Det de fleste snakker om dag er derimot SERPS, Search Engine Results Page, og som sier noe om hvor god plassering en gitt artikkel har i søkene.
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Flott Metallian at du ble fornøyd. Likte godt at du medelte din erfaring. Det er med på skape trygghet for de som kommer etter deg;)
  13. Avlogget

Jacob Blogger

Takk for forklaring. Skal ikke bombe forumet med elementære spørsmål, men det er greit å benytte anledningen til å plukke opp noe.
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

@Jacob;

Du spør om akkurat det du vil;) Ingen spørsmål er for elementære for BB.

En plass må man jo begynne, og jeg ønsker at flest mulig begynner nettopp her hos BareBlogg.no.
  15. Avlogget

blue Blogger

Trådstarter betalte i løpet av et par dager, ryddig og greit.
  16. Avlogget

bareblogg Grûnder

Flott at du medelte din erfaring med oss andre Blue;)
  17. Avlogget

Washburn Blogger

Takk for tilbakemeldingen, folkens :)

Håper flere kaster seg på!
  18. Avlogget

Ayianapa Blogger

Sendte deg en PM nå, Washburn - og håper at min erfaring blir lik de andres.
  19. Avlogget

Bjørn Kenneth Muggerud n00b

Har sendt deg en melding i dag!
  20. Avlogget

Washburn Blogger

Supert :)

Syns det dabber av litt - husk at jeg er interessert i absolutt ALT!

Del denne siden