1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Klarer ikke å verifisere bloggen på Tradedoubler

En tråd i 'Tjen Penger På Bloggen' startet av Sindre Møllerhaug, 11 Aug 2014.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Har prøvd en stund å få verifisert bloggen min på Tradedoubler, men får ikke dette til. "URL-en vil bli låst. Vennligst kontroller at du har skrevet rett". Bruker både med og uten www, med og uten http:// på alle mulige måter.

Får ikke min URL verifisert. Videre legger jeg ut html-koden jeg skal på bloggen, men ingenting skjer.

Hva må jeg gjøre?
  2. Avlogget

Investorman Blogger

I feltet for URL skal du skrive adressen med http://
    Meldingen "URL-en vil bli låst. Vennligst kontroller at du har skrevet rett" betyr bare at du ikke får endret den senere og derfor er det viktig at du kontrollerer at URlen er riktig. Det betyr ikke at noe er galt. Fyll ut feltene, dobbel sjekk at du har skrevet riktig URL og trykk på lagre. Får du noen annen melding noe sted. Det er lenge siden jeg registrerte, men jeg fikk også beskjed om å dobbelt sjekke URL fordi den ikke kan endres senere. Senere kan du endre navn på nettsted og beskrivelse og de andre feltene, men URLen får du ikke endret derfor blir du bedt om å dobbeltsjekke før du går videre.
  3. Avlogget

Har skrevet adressen med http://
  4. Avlogget

Investorman Blogger

Jeg har forstått det slik at du legger inn opplysningene og får meldingen " URL-en vil bli låst. Vennligst kontroller at du har skrevet rett" Hvilke valg får du og hva gjør du da?
  5. Avlogget

Det skjer uansett hva jeg skriver inn. Har til og med prøvd å skrive adressen inn uten www. Fortsatt går det ikke. Prøvde å avslutte adressen med og uten skråstrek, men fortsatt skjer det samme. Helt umulig å få til.
  6. Avlogget

Investorman Blogger

Har du fremdeles problemer? Det er lenge siden jeg registrerte sidene hos TradeDoubler. Jeg fikk en melding der jeg ble bed om å sjekket at adressen var riktig. Det var litt forvirrende. Jeg mener jeg klarte å komme videre. Det er mulig jeg måtte bekrefte at adressen var riktig, men jeg kom faktisk videre.
  7. Avlogget

Jeg kommer ikke videre, selv om jeg bekrefter og bekrefter adressen. Ser ikke ut til at adressen vil la seg verifisere.
  8. Avlogget

Nettgründer Moderator

Du har to valg når du skal verifisere nettsiden.

Vis vedlegg 571

Jeg testet dette nå nettopp ved å legge inn en ny side jeg hadde på TD, og html metoden fungerte ikke!

Jeg brukte da metode nr 2 ved å logge meg inn på mitt webhotell og lage en tom fil slik som de beskriver over her.
  9. Avlogget

Har også prøvd andre valget for å verifisere nettsiden, men det valget virker heller ikke. Er vel html-koden du tenker på?
  10. Avlogget

Nettgründer Moderator

Html metoden fungerte ikke, det er korrekt, men den andre metoden så gikk det glatt. Hva var problemet med å lage en tom fil med rett navn på? Dessuten om du ikke får det til så sier TD att du skal bare ta kontakt med de så kan de hjelpe deg.
  11. Avlogget

TD?
  12. Avlogget

Investorman Blogger

13. Avlogget

Har gjort det før. Ringte, men det var lite hjelp å få på Norsk support. Så jeg ble satt over til Engelsk og dama forsto ikke noenting av hva jeg sa. Ikke sånn at jeg gidder å ringe TD igjen, når de ikke forstår hva jeg snakker om på verken Norsk eller Engelsk.
  14. Avlogget

Nettgründer Moderator

Forsøkte du å logge deg på ditt webhotell å lage denne filen?
  15. Avlogget

Nei, men forstår ikke hvordan jeg skal få laget en tom fil i webhotellet
  16. Avlogget

Nettgründer Moderator

Hvorfor ikke? Da bør du sette deg ned litt å forsøke å lære litt om hvordan webhotellet ditt fungerer. Logg deg inn og kikk litt rundt der.
  17. Avlogget

Klarte endelig å finne ut av dette. Laget en tom html-fil som jeg gav et navn som sto jeg skulle kalle filen for. Bloggen min er nå verifisert!

Siden bloggen ikke dekker noen nisje, men handler om mitt personlige liv, er jeg ikke sikker på hvilke annonser jeg skal legge ut. Siden leserne kan ha helt forskjellige interesser, er automatiske annonsekoder aktuelt for meg. Problemet mitt er at jeg ikke finner ut hvor denne koden er å finne, men jeg husker å ha funnet denne koden før.

Noen her som vet hvor man finner automatiske annonsekoder på Tradedoubler?
  18. Avlogget

Investorman Blogger

Jeg er glad du fikk verifisert siden din. Jeg har ikke selv brukt automatiske annonsekoder, men ser annonser for dette på TradeDoubler. Det er vel bare å klikke på den annonsen? Bøker kan selges på de fleste blogger. Har du lest en bok kan du skrive om den og få prosenter nå noen kjøper den.
  19. Avlogget

Har fått lagt ut automatisk annonsekode. Alt som skjedde, var at oversikten til teksten kom fra "ANNONSE". Men ingen flash, bilde eller noe mer kom med html-koden. Lurer veldig mye på når det skal komme ut annonse der eller om det kommer noe i framtiden. Kan være at det må komme litt besøk på bloggen før det genereres noen automatiske annonser, men dette vet jeg ingenting om.

Og så lurer jeg videre på en annen ting: Siden jeg brukte til å verifisere bloggen med, den som ble kalt for det jeg måtte kalle 2432353.HTML, er det trygt å slette den nå? Eller må den være i bloggen min for å være verifisert med Tradedoubler?
  20. Avlogget

Nettgründer Moderator

Bare la den verifiserer filen ligge der.

Del denne siden