1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Kommer ikke inn i admin-panel i wordpress

En tråd i 'Bloggplattform' startet av grobbie, 24 Jul 2012.

1. Avlogget

grobbie Blogger

Har ett lite kjipt problem. Jeg får opp innlogging på siden min, men når jeg har trykket login så kommer følgende opp:
    Tjenerfeil
    Nettstedet støtte på en feil ved henting av mobilmobil.net › Logg inn. Det kan være stengt for vedlikehold eller feilaktig konfigurert.
    Her er noen forslag:
    Last inn denne nettsiden senere.
    HTTP-feil 500 (Internal Server Error): En uventet tilstand oppstod mens tjeneren forsøkte å utføre forespørselen.

noen forslag? har vært slik 2 dager og har forsøkt flere nettlesere, og andre steder
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har du flushet cache? Jeg kommer til din admin-side.

Uansett, har du tilgang til FTP kan man fikse alt, nesten;)
  3. Avlogget

grobbie Blogger

øhm.. flushet cache..? her ble jeg litt blank :) du fikk kommet inn på min adminside?
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tenker på flushet cache i nettleseren din. Det betyr å nullstille alt du har vært inne på av nettsider osv.

Jeg kom til hvor jeg skulle logge meg inn.
  5. Avlogget

grobbie Blogger

ja, jeg kommer også inn til der jeg skal logge inn, får skrevet inn brukernavn og passord, men får opp feilmeldingen når jeg trykker logginn. har også full tilgang til ftpen ja :)
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

7. Avlogget

grobbie Blogger

endret pluginmappa, og det fungerte heller ikke..
  8. Avlogget

prlink Kjendisblogger

1. Prøv og slett .htaccess filen og se om det hjelper. Deretter slett catche og prøv login
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

10. Avlogget

grobbie Blogger

ingen av disse tingene hjalp heller ikke.. BareBlogg : har autoamtisk backup plugin som har sendt til min dropbox samt en på serveren, så håper jeg er godt dekket der :)
  11. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Har du prøvd og ta backup av theme folderen din, deretter slette det theme du bruker nå fra folderen. Da skal et standard theme ta over og du kan logge inn. Hvis det ikke fungerer så virker det som om det er noe muffins i wp-config.php noe sted, men det er litt vanskelig og si.

Skjedde dette etter en oppdatering eller noe?
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg har faktisk måttet reinstaller hele WP og ta i bruk backup en gang. Not nice!
  13. Avlogget

prlink Kjendisblogger

grobbie Fikk du løst problemet ditt?
  14. Avlogget

grobbie Blogger

prlink - nei har ikke fått fikset enda, har vært litt opptatt hele helga, gir tilbakemelding så fort jeg finner ut av noe, men frykter jeg må gjøre det samme som BareBlogg måtte gjøre, altså legge alt opp på nytt :/
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nå, fikk du orden på sakene [USER=200]grobbie[/USER]?
  16. Avlogget

grobbie Blogger

nei, du vet.. når det skjer mange andre offline-ting så har jeg ikke fått fikset det enda. det er sykt irriterende, så jeg tenker jeg nok bare sletter greia (har seff backup) og legger inn helt på nytt..
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jepp, det kan være en løsning. Satt nettopp bloggen opp fra skratch da jeg flyttet den over til Bringly. Tok backup via cPanel, førte over theme og plugins og voila....
  18. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Har du prøvd og byttet ut kun wp-config.php med en backup wp-config.php du har liggende? Jeg har en sterk følelse på at det er en "enkel" feil som har skjedd i config filen din. Du kan jo prøve det før du sletter hele greia? Hvem vet, kanskje du sparer deg for et par timers jobb :)
  19. Avlogget

grobbie Blogger

jeg prøvde det nå, og fungerte ikke.. jaja, da har jeg noe å gjøre fremover :)
  20. Avlogget

Bringly Sponsor

Har du en fil på serveren som heter error_log? Denne logger eventuelle feil som dukker opp, og kan kanskje gi deg litt mer info om hva som går galt.

Del denne siden