1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Konkurranse på blogg

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av cupcakesogtapas, 20 Feb 2013.

1. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Kan hende hele konkurransen backfirer/ ikke virker men deler ihvertfall forsøket med dere. Har kanskje for vanskelig kriterier for å bli med i konkurransen men det får tiden vise (kan endre og lage ny viss jeg oppdager det).

Tekst til konkurransen:

GRATIS KONKURRANSE :D

Ser disse rosa cupcakes formene og cupcakes skiltene ikke fine ut? Du kan vinne de ved å gjøre tre enkle ting :)

1) Dele denne posten på Facebook

2) Være medlem av Matbloggen Cupcakes og Tapas på Facebook (like siden)

3) Skriv din favoritt smak på cupcakes i kommentatorfeltet i denne matbloggen jeg har skrevet:
    Oppskrift på deilige vanilje cupcakes med karamell frosting (krem)

Alle tre tingene må gjøres for å delta i denne gratis konkurransen. Jeg vil trekke en vinner når måneden er slutt :) Gevinsten er kjøpt i London. De rosa cupcakes formene og cupcakes skiltene heter: Pink n Mix Party Cake Cases and Toppers.

Hilsen
    CoT ♥
    (CupcakesogTapas)

Facebook

Lagt den ut på Facebook og på bloggen min.

Tror dere at punkt tre er for kravstort?
  2. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

3. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Jeg tror det er i mot facebook sine regler å ha konkurranser hvor kriteriene ene og alene går på å bruke facebook sine funksjoner (lik og del). Du må gjerne ha det som en del av konkurransen, tror jeg, men du må i det minste ha med ett kriterie som er uavhengig av facebookfunksjonene.
  4. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Takk for respons Carina, skal prøve finne ut av det imorgen. Tror kanskje premien er for pinglete men vi får se.
  5. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bra tiltak. Oppdater oss om hvordan det går.
    cupcakesogtapas liker dette.
  7. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Takk BB, 10 likes på 2 1/2 dag så ikke all verden, men kan lære av det også. Har den åpen ut måneden så kan kanskje få litt mer fart på den. Hadde håpet likes ville generere likes fra omgangskretsen til de som liker men er vanskeligere enn jeg hadde håpet på.
    BareBlogg liker dette.

Del denne siden