1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

"Like" Hverandre på Facebook?

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Jonas Philipe Svendsen, 22 Okt 2011.

1. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

tenkte og lage enn samle tråd for oss bloggere på bareblogg.no med facebook side på facebook altså page / like side for bloggen deres så kan vi like hverandres i allefal så finner dere min page her Jonas Philipe Svendsen | Facebook
    legg igjen deres side med url så liker veldig gjerne vis dere liker meg tilbake:)
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

3. Avlogget

[MENTION=1]BareBlogg[/MENTION] følger deg:) snart kommer opp enn tråd for twitter.com også:)
  4. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

5. Avlogget

6. Avlogget

teknolicious Blogger

heisann!!!!
  7. Avlogget

Jacob Blogger

8. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Da har jeg likt dere alle her i tråden.
    For de som har flere sider kan jeg skifte over til å bruke FB som en side og like hovedsiden deres flere ganger, hvis dere gjør det samme.
  10. Avlogget

11. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg liker ingen med min private facebookprofil (jeg bruker den til veldig lite annet enn personlige meldinger, avtale kollokviegrupper, snike på andre eller spille aksjespillet), men tror jeg liker en del av dere med facebooksiden min. Håper det duger like mye ;)
  12. Avlogget

[MENTION=107]Sukkerspinnet[/MENTION] ofc :)
  13. Avlogget

Boerboel Blogger

14. Avlogget

15. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Til de som ikke liker å kjøpe facebook likes/fans fra kina og india som absolutt ikke har interesse av siden din kan jeg opplyse om en helt genial ny norsk tjeneste.
    Sosiale medieverktøy
  16. Avlogget

bareblogg Grûnder

Som gjør hva? Jeg liker å få "Likes" i fra Kina jeg.
  17. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Jeg liker best de norske jeg, men hver sin smak :D
  18. Avlogget

Aksjebloggeren n00b

Her var det jammen meg lite informasjon om hva man faktisk melder seg inn i :confused: Hva er opplegget?
  19. Avlogget

Formuebygging Blogger

Kan man lage en facebook side for sitt nettsted og ikke knytte den opp mot sin facebook konto? Altså meg, som person?
  20. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er kun administratorer som ser hvem som er administratorer på en side, så hvis det er fordi du ikke vil vise andre at dette er en side du styrer er svaret ja.
    Hvis det er av prinsipp, at du ikke vil ha siden tilknyttet din personlige konto, er svaret nei, da må du bruke en annen FB konto.

Del denne siden