1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

"Like" Hverandre på Facebook?

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Jonas Philipe Svendsen, 22 Okt 2011.

1. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Ja. Min side er ikke knyttet mot min personlige konto.
  2. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Jo, det er den. Du kan ikke ekskludere deg selv som admin på siden din, og sletter du din personlige konto vil også siden din bli slettet.
  3. Avlogget

hupsey Blogger

Kan man hoppe frem of tilbake mellom profil og side? Det er jo en god nyhet, jeg trodde det var enten eller. Jeg har også hørt at venner blir til likes når man bruker Fb som side. Regner med at disse likesene vil bestå når man går tilbake til å bruke profil en stund?

Sent from my X10i using Tapatalk
  4. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Min personlige profil verken liker eller administrerer siden min.
  5. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det blir litt sånn "jeg vil" ettersom det uansett er du som er admin på siden... men seff... liker du det slik skal vi ikke ta fra deg nytelsen ;)
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Neida, du kan hoppe frem og tilbake mellom sider og personlig profil som du lyster.
    Selsagt vil det uansett bli din personlige profil som får lide for det hvis det skjer noe jævelskap ;)
  7. Avlogget

hupsey Blogger

8. Avlogget

Formuebygging Blogger

Ok takk for svarene folkens.
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Opplegget er å få flere (norske) FBlikes.
    Har hatt litt dårlig forklaring om hvordan man faktisk bruker siden tidligere, derfor har jeg lagt til en video som forhåpentligvis forklarer dette bedre, som blir synlig så snart man logger inn.
  10. Avlogget

Bringly Sponsor

Så man får vite hvordan det fungerer etter at man har registrert seg? Hvorfor ikke gjøre videoen synlig slik at potensielle brukere kan få vite dette før de registrerer seg? Personlig er jeg alltid skeptisk til nettsider/tjenester hvor jeg må først registrere meg for å få vite hva jeg har registrert meg for, og jeg antar at mange tenker på samme måte. Ut i fra erfaringene mine med deg Picxx så regner jeg med at dette er en god tjeneste, men uten å vite hva man får ved å registrere seg vil jeg være skeptisk.
  11. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ettersom registreringen ikke samhandler med andre tjenester, som f.eks. facebook eller twitter er det veldig liten sjanse for at man gir fra seg opplysninger man ikke vil gi fra seg.
    Man kan enkelt benytte 10minutemail eller hva tjenestene heter om man ikke ønsker å bruke sin egen e-post adresse, så at man er skeptisk er lov. Hvorfor man er skeptisk er jo da heller et annet spørsmål?
    Det vil komme flere tjenester på det samme domenet etterhvert, derfor vil jeg ikke fylle opp forsiden med en masse kluss, men heller sette av plass til presentasjon av de andre tjenestene.
    For de som vil se instruksjonsvidoen, finnes den også her:
    Hvordan benytte WLE | Facebook
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

13. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er gratis å bli medlem.
  14. Avlogget

hupsey Blogger

Kan man velge om man skal bruke profil eller side?
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Kommer det noen gang til å koste penger Picxx?
  16. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Nei, det er ikke noe lurt backorderthingy nei.
    Ønsker du masse poeng er det selvsagt mulig å bestille dette, men du får 50 poeng ved å bli medlem + at du enkelt kan tjene poeng i medlemsområdet, så det vil aldri bli en betalt tjeneste nei.
  17. Avlogget

hupsey Blogger

Men uansett, har all glemt å like tilbake eller?hehe
    Var ikke utgangspunktet på tråden at men gi like få likes?
    Tjenesten til [MENTION=16]Picxx[/MENTION] er sikkert fin uten at jeg har hatt tid til å teste den ut, men tjenesten burde kanskje ligget i en egen tråd?
  18. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ettersom det ikke er noe utpreget "bloggete" med tjenesten (langt de fleste bloggere har vel ikke egne FBsider. Blir vel liksom litt mere "seriøse" som har slike opprettet....er mitt inntrykk) tenkte jeg bare å nevne den her sånn i farta, men kan godt opprette egen tråd på den hvor jeg også kanskje forklarer litt om de andre tjenestene som kommer på WLE etterhvert.
  19. Avlogget

hupsey Blogger

Tror flere bloggere ønsker å bruke Fb for promo. Google har vel halveis uttalt at likes og tweets kan spille inn på rangering..
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja, men hvor mange 1000 likes må til for at vi ser en liten økning i SEO? For oss som driver i småskala tviler jeg på at det vil spille noe rolle.

Del denne siden