1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

lurte på Hvordan Man (faker lesertallene)

En tråd i 'Bloggplattform' startet av Jonas Philipe Svendsen, 6 Nov 2011.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

Hei så deres medlem @JonasPhilipeSvendsen søkte etter følgene info. også på webforumet men så han ikke hadde fått noe særlig svar, veldig lyst og skape litt ekstra pr. rundt bloggingen min derfor lurte jg på hvordan Man (faker lesertallene) for og havne litt på listene rundt om kring eks. på bloggportalen.se og norske som blogglisten.no lurer veldig på dette hvordan man går frem har enn blogg på Wordpress.org og vil gjerne hatt enn liten bruksansvisning eller guider. ta kontakt på pm ! :)
  2. Avlogget

teknolicious Blogger

øøøøhh
  3. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Hvorfor vil du jukse? Er ikke det beste å skrive gode poster, ha en god blogg, og så bruke de vanlige metodene for å få flere lesere? Har du en god blogg, vil leserne komme tilbake, og du vil sakte men sikkert opparbeide deg et godt rykte i bloggverden. Er ikke det den beste metoden?

Jeg tror nok det er mulig å jukse, men jeg vet ikke hvordan man gjøre det. :)
  4. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Seriøst??? Du vet at det er flere nettsteder på nettet som kan få opp besøkstatistikken din på domenet ditt??? Så hvis du har noen smarte lesere og blir busted så sitter du med skjegget i postkassen og mister all troverdighet og sannsynligvis en del aktive lesere, kommende og gamle lesere.

Lag en kvalitetsblogg, bygg opp en leserskare. Skill deg ut ifra flokken. Jobb hardt arbeid for å få en bra blogg. Man får ikke noe gratis her i verden.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jonas Philipe Svendsen, la oss starte med det innlysende først. Å lage doble brukere på BareBlogg er noe jeg sette svært liten pris på. Brukeren Ikke-Kjendis blir merge`et sammen med DIN egen profil Jonas Philipe Svendsen.

For det andre så jeg heller ikke særlig interessert i at BareBlogg blir "snuske plass" for å jamme, jukse, eller på andre måter lurer et gitt system.

Denne tråden stenges!
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden