1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Mat Matmoro

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Metallian, 1 Feb 2011.

1. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Nytt prosjekt på gang :)

Matmoro

Siden er under arbeid for å si det forsiktig, innspill ønskes :)

PS:Headeren skal byttes, må bare ha noe midlertidig.
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei Metallian,

Liker prosjektet ditt;) Jeg hadde nok gått for et litt mer spenstig design. Tenker da spesielt på fargefronten, men det er smak og behag.

Jeg kommer til å følge prosjektet fremover.

Stå på.
  3. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

TAkk for tilbakemelding, bakgrunnsfarger etc tar jeg litt etterhvert, er helt enig med deg- nå er det bare å mate på med innhold- satser på 50 sider/poster til fredag så jeg kan begynne å legge siden i baser etc rundt om :)
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Kjør på Metallian...Blir bra detta;)
  5. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

23 poster/sider pr nuh-gått litt senere enn forventet pga dårlig tid rett og slett- endret på header og kommentarinnstillinger.

LAget en FANTASTISK hjemmelaget burger av entrecote idag som jeg må få ut oppskriften på en av dagene, dæmn den var god-jeg suger på tennene enda 2t etter måltidet :D
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Skal si du står på Metallian;) Ser at header blitt endret - til det bedre...
  7. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

36 poster/sider nå...begynner å komme et og annet googletreff faktisk :)
  8. Avlogget

Nettgründer Moderator

Virker som matblogger er in nå :) Finnes det noe særlig med affiliateprogram til denne nisjen?
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Sett inn noe ræl som standard og selg annonsering til andre matblogger.
    Det at det er "in" betyr jo også at markedet er der for annonsesalg.
  10. Avlogget

Hakkespett Blogger

Ser du får litt pr i VG i dag. Nice.
  11. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Jupp, og blir vel liggende over helga :D
  12. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Får vel slenge inn en 3-4 kommentarer til da.. *hirr* *hirr*
  13. Avlogget

Nettgründer Moderator

Det er forøvrig mulig å redusere den Blogglisten knappen litt, bruk gammel kode eller hva det nå var så får du vekk den nederste delen. Se eks på nettgrunder.com i footer.
  14. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Matmoro er forøvrig eneste siden hvor den jævla telleren fungerer.....
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bra Metallian...You Strike Again;)

Hvor mye trafikk henter du på å ligge der?
  16. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Over 6000 til nå, ca 12t har den vel vært der :)
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

Whaaat...hmm...Gratulerer...

I stedet for å post hamburgeroppskrift, kan du heller ikke poste oppskriften for å komme på forsiden på VG.no?;)
  18. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Hehe, er nok ingen fasit dessverre, anser meg som heldig som har havnet der flere ganger :) Men noen trekk ser man jo dersom man ser på de som velges. Det er ofte enten dagsaktuelle saker, eller gode (selvskryt?) poster med litt flid bak-f.eks endel bilder osv. Ingen av 5 minutts postene mine har havnet der for å si det sånn. Det har forøvrig heller ikke mine 3t+ artikler om Narkotikakrigen i Mexico, Aryan Botherhood, Våpengalskapen i USA eller Hitlers 12 år gamle helt fra 2.v.k..... som jeg kanskje hadde håpet skulle havne der fordi jeg mener det er de mange hadde hatt mest igjen av å lese av det jeg leverer :)
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

Litt av en spennvidde på registeret ditt Metallian...Liker det;) Alt ifra mafioso, til hjemmelagde hamburgere...he he...
  20. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Hehe- legg til at jeg sammen med 2 andre driver nordens største nettside for sportsfiskere Fiskersiden.no - Norgest største nettsted for fiske og liksom skal ha 100% jobb til vanlig så tror du meg vel når jeg sier at døgnet har for få timer, uken for få dager og året for få måneder :D

Det går når man er ungkar ;)

Del denne siden