1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Mat Matmoro

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Metallian, 1 Feb 2011.

1. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Ser du har listet opp Frukt, Grønnsaker, Fisk, Kjøtt, Bær... Hva med Budsjett? For oss studenter som synes god mat = billig mat sånn periodevis :p
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Vært litt aktiv med linking/kommentering idag og vips-over 400 besøk, har ligget jevnt på 70-120 daglig siste 2 ukene. Litt for amnge prosjekter, får ikke gitt siden den oppmerksomheten jeg burde :)
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja det nok slik at for mange prosjekter fører til mindre oppmerksomhet pr. prosjekt.

Min blogg ligger stabilt på 150+ daglig, med peaks opp mot 300. Det er nesten utelukkende i fra Google. Har vært meget heldig med søkeord på et par poster.
  4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Er veldig vanskelig å spå dette med søkeord, på manneblogg er det 3-4 poster som står for 50% av googletrafikken, ingen av de ble skrevet med dette for øyet.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

I second that.

For min del var det en god miks mellom et overordnet mål og de aktuelle søkeordene.
  6. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Flott Metallian slikt liker jeg ihvertfall.
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

GA siste 30dg:
    2300 vistis
    6600 sidevisninger
    3% BR
    27% fra søkemotorer
    2.84 sider pr.besøk er best på mine sider.....
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bra det.

Svært lav BR. Hvor kommer resten av trafikken i fra?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
  10. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

63% referring sites
    9% direct traffic
  11. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

12. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Hvordan konverterer alle disse besøkende?
  13. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ganske nøyaktig nada-vent-la meg sjekke-jo-nada :D
  14. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Altså-det er jo ikke helt sant når jeg tenker meg om, det drypper litt adsense, litt goviral og et sjeldent aff.salg- er ikke overlesset med ads heller akkurat bloggen.
  15. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ja, jeg kunne tenke meg dårlig onvertering.
    Nesten all direktetrafikk konverterer dårlig, enten det er aviser, blogger eller annet.
    Man får bare håpe at en liten promille av alle besøkende bokmerker, slik at de kommer tilbake.
    Har du noen statistikk over bokmerketrafikk, slik at du kan se om all denne trafikken gjør deg noe godt overhodet?
  16. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Nei slik statistikk har jeg ikke-men jeg ser at det blir delt litt på facebook, hamburgern er delt over 60 ganger f.eks.....men de forsvinner jo litt etter litt i glemselen der.
  17. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

18. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

19. Avlogget

teknolicious Blogger

skal si du har fått en fot innafor hos VG! og den linken blir liggende inne over helga?
  20. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ja, de pleier det de som legges ut på fredagen, kan håpe på 10-15 000 besøkende da :)

Monner godt på statsene det hehe :)

Del denne siden