1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Mat Matmoro

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av Metallian, 1 Feb 2011.

1. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

HAr lastet ned men får ikke opp noe tapatalk når jeg er på forumet....

HAr logget inn på både BB og WF etter at jeg lastet ned TT men ingen av de er lagt inn i favoritter der heller selv om det står at det skal de når du logger inn på et forum. Hmmmm. Sitter på en HTC Desire HD btw.
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Sent deg en PM [MENTION=65]Metallian[/MENTION]. Vi tar resten der.

Skal nok få det til skal du se:)
  3. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

5. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Nok en fin innlink, får følge med på statsene og se hva det blir av det :)
    Side2 Blogg (Ovnsbakte pannekaker posten)
  6. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Takk! Siden jeg på mystisk vis har greid å love meg bort til å lage pannekaker til en kjekk ung mann i dag, passet det utmerket med en pannekakeoppskrift! :p

Gratulerer med å være på side2blogg, forresten :)
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Flott [MENTION=65]Metallian[/MENTION]

Har du endret bakgrunnen BTW?
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

På matmoro? Nope, men har endret på bannere/bannerantall, kanskje det som "lurer "deg?
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

2100 visits
    5760 sidevisninger
    3% BR
    At:51 sek

Fra søkemotorer:62%

Litt mer aktiv her enn på de andre sidene og det viser på tallene, ingen nedgang her.
  10. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

2800 visits
    6860 sidevisninger
    4% BR
    At:34 sek

Fra søkemotorer:61%

Ikke vært veldig mye aktivitet her heller i sommer men trafikken stiger jevnt om enn ikke mye, fint det :)
  11. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Prøver en litt ny type innlegg for å se responsen-det er jo tross alt Matmoro :)

Tror dere dette blir litt for "tullete" eller er det bare "krydder" på siden med litt slikt innimellom?

Hva har du på pølsa? | matmoro.no
  12. Avlogget

let100 n00b

Du har jo det samme kjedelig temaet på alle nettsidene dine. Lite nyskapende?
  13. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Sparer tid rett og slett. Det er ikke nettdesign jeg skriver om :)
  14. Avlogget

let100 n00b

Nei, men utseendet er uansett viktig. Det legger jeg ihvertfall vekt på når jeg besøker en nettside.
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Om themet ditt er kjedelig eller ikke er opp til hver enkelt. Jeg synes et visuelt tiltrekkende theme/layout er meget viktig. Faktisk så pass mye at et hvis themet er helt rææææva gidder jeg ikke å lese bloggen i det hele tatt.
  16. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Faren med "spenstige" design er jo nettoppp det BB er inne på-at noen oppfatter det som "rævva" og stikker, samme gjelder jo mye bruk av farger også forøvrig.
  17. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Det hender jeg "stikker" om themet er for kjedelig også jeg. Kanskje jeg er litt forutinntatt, men det er så mange halvferdige blogger bruker kjedelige standard design som det du har. Desverre går det ut over de bloggene som har valgt det designet bevisst, og har jobbet mye med innholdet. For meg gir det themet assosiasjoner til uferdige blogger det ikke er lagt mye jobb i.

Jeg innser selv hvor urettferdig det er. Men det er kanskje noe å tenke på? At å kjøre et veldig safe design, kanskje ikke alltid er så safe likevel ?
  18. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg foretrekker et enkelt, men oversiktlig design, over ett som gjør altfor mye utav seg. Det er innholdet man er ute etter, ikke designet, med mindre det er en designblogg.

Selvsagt, grelle design, eller layouter som gjør det umulig å navigere, da styrer jeg bort. Dessuten er jeg jente: easily distracted by shiny objects! Jeg liker pene ting. Men et enkelt design får meg ikke til å flykte fra en bra og ellers oversiktlig blogg/nettside.
  19. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

JA det er kanskje noe der- dessverre er slikt så vanskelig å måle. F.eks når en ny bruker kommer til siden- hva er det størst "fare" for at han gjør-stikker fordi siden er kjedelig/amatørmessig, eller stikker fordi siden er rotete eller "stressende" ?

Et viktig poeng her er jo HVORDAN brukerne kommer til siden. Jeg ligger på 60-80% google-trafikk på mine blogger, dvs at det store flertallet kommer direkte inn på en post, ikke på hovedsiden. Da tror jeg selve posten er viktigere enn designen, altså at de finner det de kom for. På den annen side kan jo kjedelig design være med på å stoppe brukeren fra å klikke seg rundt om på siden-eller motsatt...

Man skulle hatt stats på sånt noe :D
  20. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

3200 visits
    8500 sidevisninger
    3% BR
    At:51 sek

Fra søkemotorer:61%

Fin økning, noe m,er aktivitet er årsaken tenker jeg.

Del denne siden