1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Metastikkord vs. Wordpress stikkord

En tråd i 'Bli Sett På Internett' startet av Håkon, 19 Mar 2011.

1. Avlogget

Håkon n00b

Jeg har all in one SEO innstallert på min side. Men hva er forskjellen på meta-stikkordene og stikkordene man kan legge inn by default på wordpress?

Hvis jeg kun bruker metastikkordene, kan jeg da kutte ut stikkordene på wordpress?

Bør stikkordene i disse to forskjellige kategoriene variere, eller kan de være like? Hva er best?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei Håkon,

Stikkordene du legger inn i All-In-One-SEO er for hele siden din - her er dine;)

HTML:
    <meta name="keywords" content="personlig utvikling, coaching, selvutvikling, indre vekst, mindfulness, meditasjon, nået, nå dine mål, NLP, EFT, anthony robbins, eckhart tolle, selvutviklingsprogram, coachingprogram, nlp sertifisering">
    De stikkordene du legger inn i postene er kun for nettopp det - kun i postene.

Google legger ikke så mye vekt på metatags uansett -> Google does not use the keywords meta tag in web ranking
  3. Avlogget

Håkon n00b

Aha...! Takk for oppklarende svar. :)
  4. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Tatt litt ut av kontekst her den påstanden din, men for å oppklare tenker jeg du mente meta keyword, for det legges ganske stor vekte på både meta title og meta description.
    Likevel ikke dumt å få ned meta tags, da det fremdeles finnes søkemotorer der ute som faktisk benytter seg av dette og selv om det ikke blir all verden av trafikk utav det taper du ingenting på å gjøre det.

Ang. stikkord i wordpress kalles disse tags og kan brukes på glimrende måter om man setter opp disse rett, da både med tanke på SEO og brukervennlighet på siden.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det stemme det Pixcc, og som videoen i linken beskriver ganske godt.

Metadiscription blir brukt av Google, og er noe vi som bloggere bør bruke.

Del denne siden