1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Økonomi Mikrojobb.no

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av mrborgen, 13 Okt 2011.

1. Avlogget

mrborgen Blogger

Hei!

Jeg er en tjuefem år gammel økonomistudent som bor i Oslo.

Nå har jeg startet en nettside som heter Kjøp og salg av små tjenester - mikrojobb.no, der folk kan selge og kjøpe tjenester over nett, til priser fra 50 til 1000 kroner. Kall den en norsk versjon av fiverr.com, bare med flere prislategorier.

Mikrojobbing er jo et relativt nytt fenomen og ikke noe nordmenn er vant til ennå. Vi har også en blogg, som vi bruker til å nå ut til kunder. Lenken til den finnes på nettsiden vår.

Noen som har npen tips eller kommentarer?
    Kunne dere tenke dere å benytte dere av mikrojobbing?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Denne likte jeg.

Logo og oppsett av blogg er noe jeg tror vil slå an.
  3. Avlogget

mrborgen Blogger

Takk for det! Alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger:)

Bloggen er ikke helt optimal ennå, men vi jobber med å få den bra. Alle tips mottas med glede!
  4. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ønsker du bedre synlighet kunne kanskje et av disse tilbudene være noe for deg?

Artikkelmarkedsføring | 3shift Media
    Katalogoppføring | 3shift Media

Ellers bør du jo også opprette egen facebookside, twitterkonto og youtubekonto.
    Lag masse gode vidoer med fengende titler å last opp til youtube, med link til siden din i beskrivelsen.
    Forsøk å få mange følgere på twitter og vær aktiv på facebooksiden. Last gjerne opp bilder, tagg dem og legg vannmerket ditt på dem.
    Dette burde føre til litt mere trafikk ihvertfall.
  5. Avlogget

mrborgen Blogger

Interessant! Særlig dette med artikkelmarkedsføring hørtes spennende ut.

Vi har en Twitterside: Twitter

Og en Facebookside: Mikrojobb.no - Prikbord | Facebook

Youtube kommer etter hvert!

Følg oss gjerne:)
  6. Avlogget

Jonas Philipe Svendsen Blogger

7. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Jeg har 5 gigs der, så bare LØP OG KJØP!!! :p:p
  8. Avlogget

mrborgen Blogger

Dette er veldig hyggelig å høre, dere. Gode jobber dere har lagt ut! Vi skal jobbe hardt for å skaffe dere potensielle kunder fremover! ;)
  9. Avlogget

forresten takk [MENTION=283]mrborgen[/MENTION] for du la ut min tjeneste som featured :)
  10. Avlogget

mrborgen Blogger

Bare hyggelig! Det var en selvfølge, så godt som det går med dine jobber :) Selger som varmt hvetebrød! ;)
  11. Avlogget

[MENTION=283]mrborgen[/MENTION] Ja, der fikk du beskrevet det det kokker så at vurderer og bytte til enn egen mail til mikrojobb.no kontoen:)
  12. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

En ting jeg ikke liker på mikrojobb er at hvis man trykker pagineringen (side 2-3-4-5) hvis man f.eks. befinner seg på 100-200 kroners jobber blir man uatomatisk tatt tilbake til forsiden og 50 kroners jobbene. Her er det en bugg som bør fikses, da alle jobber som kommer etter side 1 på 100-200 kroners jobber og 500-1000 kroners jobber faktisk kommer bort og ikke er synlige for brukerne.
  13. Avlogget

teknolicious Blogger

samme irriterer meg
  14. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Liker at du er ganske flink til å støtte opp om prosjekter som har potensiale [MENTION=16]Picxx[/MENTION].
  16. Avlogget

mrborgen Blogger

Takk for fin anmeldelse [MENTION=16]Picxx[/MENTION]. Vi arbeider kontinuerlig med å løse bugs, det er en del småfeil som små løses opp i. Dette med penger skal vi også gå noen runder på. Det viktigste for oss er at folk er fornøyd med tjenesten:)
  17. Avlogget

18. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Venter på at mrborgen skal by på giggen min jeg :D
  19. Avlogget

spennede da [MENTION=16]Picxx[/MENTION] hvem gigg tenker du han skal by på?
  20. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

mrborgen ønsker:
    at noen kan installere tracking code fra Google Analytics på nettsiden min for 50 kr

Jeg kan innstallere trackingkoden fra google analytics på nettsiden din for 50 Kr

Del denne siden