1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Mitt nye prosjekt - datinghjelp.no

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av Ane Hagen, 29 Aug 2012.

1. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Mitt nye prosjekt datinghjelp.no skulle i hovedsak være en informasjonside om dating og et sted hvor jeg kunne markedsføre min daterådgiver rolle. Men ettersom det å date er noe som er mye mer vanlig og nettdating er den mest brukte metoden for å finne en partner, så jeg også behovet for et sted hvor man ikke bare fant blogginnlegg og råd om det å date, men også kunne treffe andre som dater.

Jeg installerte derfor buddypress og bbpress og slik er resultatet blitt:

Vil legge ut linker til det på forskjellige forum og se om det er noe interesse for det. Vet av erfaring at kvinneguidens singelforum er veldig aktivt, men uten forskjellige kategorier så jeg håper dette kan bli et alternativ og noe som folk vil bruke. Time will show :)
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Liker initiativet ditt Ane. Siden ser bra ut. Skal jeg kommentere noe så er det følgende. Skal du bygge opp en brukerbase så er bbpress kanskje ikke den beste platformen. Sjekk ut -> http://www.forum-software.org/. Å finne den rette plattformen fra starten kan være make or break. Just my two cents.
  3. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Ser poenget ditt, og skulle jeg drevet ett forum og det var selve prosjektet, så hadde jeg nok godt for noe helt annet. Her handler det om bloggintegrering hvor gruppene og diskusjonene skal være fokus og diskusjonsforumet så enkelt som mulig. :) Prosjektet handler først og frems om rådgivningstjeneste og blogg artikler, men jeg tror det er greit med en møteplass/diskusjonsplass i tillegg.
  4. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Jeg liker det rent og pent og enkelt :)
  5. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg har en mistanke om at jeg ville vært perfekt for en slik side.

Under hovedfagstudiet ble jeg kjent som han som visstnok sjekket opp en grunnfagsstudent med følgende replikker:

1:
    2:
    I sistnevte tilfelle så ble hun overrasket over at jeg faktisk mente å vise henne Mac'en min. :oops:
    BareBlogg liker dette.
  6. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Unnskyld, virket disse sjekketriksene, [USER=97]Bringly[/USER] ? Du må være usannsynlig kjekk!
    Ayianapa og Ane Hagen liker dette.
  7. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Men det viktigste er jo, ble det resultater? For uansett hvor tåpelige sjekkereplikker man kanskje har, så betyr det jo ingenting hvis det blir resultater av det. Eller du er kanskje singel enda? DA må du ta turen og registrere deg ;) Jeg har nemlig på følelsen av at det vil bli litt "love in the air" på den siden der hvis mange dater samlers for å skravle :)
  8. Avlogget

Bringly Sponsor

Du la ikke merke til ordet hovedfag? (Et magisk ord på mange grunnfagstudenter.)

Nekter å tro at det er fordi jeg er kjekk.
  9. Avlogget

Bringly Sponsor

For det tror jeg ikke at jeg er. (Prøvde ikke å forestille meg selv som kjekk, pen eller på noen annen måte som et prakteksemplar av en mann.)
  10. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg hadde ikke vært med hjem for å se på en hovedfagsoppgave med mindre mannen var kjekk!
  11. Avlogget

Bringly Sponsor

Erfaringen min er at dette kanskje er et litt spesielt fenomen på sosiologi.
  12. Avlogget

Bringly Sponsor

Det som kanskje kan sies om meg er at jeg ikke helt oppfatter signaler fra kvinner. Jeg er liksom han som ikke tar signalet når ei dame under en samtale (vi satt i en sofa på et vorspiel og pratet sammen) plutselig legger hånden på kneet mitt. Det var en kamerat som fortalte meg at dette visstnok var et signal på at hun var interessert i meg. :oops:

Eller den gangen da en gjeng satt rundt et bord med et par halvlitere, og plutselig sier ei: Jeg elsker ålesundsdialekten, og ser direkte på meg. Og jeg var den eneste fra Ålesund som satt rundt bordet. o_O
  13. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Du er så no0b! Du trenger kanskje siden til Ane? ;)
    Bringly liker dette.
  14. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Jeg tror vi kan fjerne "kanskje" fra setningen din Sukkerspinnet! Velkommen inn til dateopplæring Bringly!!! <3
  15. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Og siden disse damene legger aksjer på deg og blir skuffet over at det er Mac'en som skal vises frem, så tror også jeg at du har utseende med deg. ;) Heldiggen ;)
  16. Avlogget

Antidote Blogger

Jeg bare lurer..
    Hvilken plugin bruker du på datingtips.no/registrer? :)
  17. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Heisann Antidote. Jeg har brukt plugin'sene buddypress og bbpress og jeg tror det er buddypress som endret registreringen slik :)
    Antidote liker dette.
  18. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Den slår jeg. For noen år siden pratet jeg lenge med en jente jeg kjente litt fra før. På slutten av kvelden så hun på meg og sa "Jeg har ikke hatt sex på lenge".... Jeg svarte "Ikke jeg heller" og bestilte meg en ny øl. Sånn i ettertid innser jeg at det muligens ikke var rett reaksjon...
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

he he...ikke så ille at det ikke er godt for noe...hva med et blogginnlegg om den episoden...n*e*r*d style:D
  20. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Tror det er nok å utlevere den her noenlunde anonymt :-D

Men kanskje dette er en bra nisje for en side med dating...dating for folk som ikke forstår verken kroppsspråk eller smileys og må ha alt i klar tale? (Altså VIRKELIG klar tale!)
    BareBlogg liker dette.

Del denne siden