1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Mitt nye prosjekt - datinghjelp.no

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av Ane Hagen, 29 Aug 2012.

1. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Prøvde å redigere på det første innlegget her men fant ikke ut av det, men jeg har endret litt på det hele. Fant ut at det å ha et forum som heter Datinghjelp muligens gjorde folk litt flaue over å registrere seg, og siden jeg jo har planer om å skape en ny nettdatingside så flyttet jeg forumet til www.getlove.no istedet. Så skal jeg ha rådgivningstjenesten i fokus på datinghjelp og kun det. For at noen trenger det, er jeg ikke i mindre tvil om etter denne tråden.. hehe

Så for å følge med på diskusjonsforumet om dating kan du altså gå inn på www.getlove.no

For rådgivningstjeneste følg med på www.datinghjelp.no
  2. Avlogget

Bringly Sponsor

Var dette et hint til meg? :rolleyes:
  3. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Ikke noe hint kjære deg, oppfordring.. hehe
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Du skriver i den første posten at du skal ha en daterådgiver rolle. I praksis, hva innebærer det? Har du planer om gjøre dette til levebrød?
  5. Avlogget

Ane Hagen Blogger

I praksis så innebærer det at de nå kan benytte meg til spørsmål og svar angående dating og nettdating, og kan kontakte meg for å få hjelp til å få bedre profiler på nettstedene de er registrert på. Når jeg er ferdig med utdannelsen så vil jeg også kunne benyttes som daterådgiver på mer dypere plan, hvis vi sammen går gjennom hva man søker etter, hva man ønsker seg i en partner, hvorfor tidligere forhold ikke har fungert osv.

Jeg ble interjuet i KK i sommer i forbindelse med en artikel de skulle skrive om dating i voksen alder og hvordan komme i gang med datingen etter brudd. Når artikelen kom ut hadde jeg fått tittelen Daterådgiver og den har jeg valgt å beholde tittelen og faktisk gjøre det til mitt levebrød.
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er nødt til å være et markedet for rådgiving mtp nettdating og nettprofiler. Hvordan tenker du a selve businessen skal være? Folk kommer til deg, du gir rådgiving (hjelper dem med opprettelse av profiler, coacher dem til dating offline), de betaler?

Jeg spør slik fordi, folk kan allerede kontakte deg i dag for hjelp med dette, men tar du betalt for denne tjenesten pr.dags dato?
  7. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Spørsmål: Hva gjør man om man dater en spion, som ikke vil innrømme at han er en spion? (Han er åpenbart en spion!)
    BareBlogg liker dette.
  8. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Ja det er slik jeg tenker at buisnessen skal være, og det er derfor jeg opprettet datinghjelp.no og kommer til å utvikle den fra blogg til buisness-siden min når bloggdelen nå flyttes over til GetLove. Jeg har en del "kunder" allerede, men fordi jeg fortsatt er under NAV sine vinger frem til Januar betaler de meg nå i god omtale.

Jeg har også jobbet med utviklingen av en ny nettdatingside det siste året, som jeg virkelig føler det er behov for, og hvor rådgivningstjenestene vil flettes inn og være en del av konseptet. Ikke noe mere Spioner som fyker rundt og driver med lureri, men et sted hvor seriøsiteten i jakten etter den rette står i fokus og hvor dating i det virkelige liv og ikke chatting online er det som gjelder :)

Det finne en del nettsider som har profilhjelp eller type daterådgiver tjenester alledere, men disse er for det første overbetalt og for det andre bygger de på helt feil ideologi. De er for de som vil ha oppmerksomhet og få seg noen nummer, og ikke de som vil finne den rette :)
  9. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Da ringer man kona hans og får vite at nei, han er ikke noen spion han er bare gift ;)
  10. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Han er ikke gift, han er en hemmelig agent!
  11. Avlogget

Ane Hagen Blogger

If you say so!! :D
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Liker drivet ditt Ane. Det at du gjør dette stor det respekt av. Det er langt mellom å tenke å starte noe og det å gjøre det...Er det noe jeg / vi kan gjør for deg så skrik ut.
  13. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Takk :)
  14. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Hvis du kommer over noen som vil investere i Nettdating 2.0 så får du sende dem videre til meg. :)
    BareBlogg liker dette.
  15. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Etter at jeg ble hentet inn for å være med på TV måtte jeg legge hele dette prosjektet på hold og heller benytte datinghjelp.no for å promotere meg selv og mine tjenester og ikke minst boka mi!!

http://datinghjelp.no/boker-og-e-hefter/

Den har jeg fått KJEMPE respons på og den gjør nettopp det som du [USER=65]Metallian[/USER] sier. Gir råd til de som virkelig trenger klar tale og endring!
  16. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Her utivkler det seg og endrer seg hele tiden, men NÅ er jeg veldig fornøyd med hvordan resultatet har blitt.
    Jeg har benyttet sommeren og tidlig høst på å gå på kurs og seminarer og har nå endelig funnet ut hvordan jeg skal jobbe videre, og hvordan jeg skal få dette nystartede yrket til å bli min hele inntektskilde.

Datingnettsiden jeg har drømt om blir nå til en app, og der er snart finansieringen i boks også! Jippppiii!! :D

Tenk at familiebloggen www.anehagen.com skulle bli en selvutviklingsblogg som plutselig førte til et nytt yrke! Et yrke som ingen andre har men som mange har behov for! Det er ganske utrolig dette og nå håper jeg bare at jeg kan leve av det når jeg står på egen ben i Januar! :D
    Bringly, Metallian og BareBlogg liker dette.
  17. Avlogget

hupsey Blogger

Har du droppet buddypress? Jeg har slitt med at det er en spam magnet som tar mye tid å veldikeholde..
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Spennende å følge utviklingen Ane...Du har kommet et godt stykke på vei!
  19. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Ja jeg droppet boddypress og satser nå heller på å få produsert en app og holde nettsiden som ren informasjonside og ikke noe samlested for brukerne. Samlestedet blir på appen og på privaten med de som leier meg inn som daterådgiver. Så også spam og mye tull, men tror nok at det kan fungere hvis man har tid og det er kun det som er konseptet.
  20. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Takk! Ja nå begynner det å skje ting! Veldig glad for at jeg har den personlige bloggen min som markedsføringskanal også :) Hadde ikke klart det uten den :)

Del denne siden