1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Mitt nye prosjekt - datinghjelp.no

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av Ane Hagen, 29 Aug 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Et lite tips her Ane. Har du sjekket ut hastigheten på bloggen din, http://anehagen.com/? Den laster av og til smertefullt tregt, som igjen kan redusere antall klikk.
  2. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Ja, har tatt det opp med leverandøren, men takk for at du følger med ;)
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hei Ane, lurer litt på hvordan det går med opplegget ditt. Kan du ikke gi oss en oppdatering;-)
  4. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Vel etter noen år, har jeg funnet min greie. Samlesteder, har jeg overlatt til andre, og så har jeg konsentrert meg om det jeg kan best. Rådgivning. Nå er Datinghjelp.no en ren rådgivningside, hvor man kjøper en Datinganalyse og så tar vi det derfra. Jeg holder også noe som heter Dating & Kommunikasjon LIVE som er et event hvor man får foredrag og mingling med andre single, og fra høsten kjører jeg sammen med barakademiet.no og coctails in the city noe som heter Mix & Mingle - Speed dating. Info om disse konseptetene finner man på www.getlove.no
    For tiden kjører jeg en kampanje hvor alle som bestiller Datinganalyse før 31 August også blir matchet med andre som har bestillt datinganalyse.

For meg har det blitt viktig å få datingen UT av nettet og ikke INN på nettet som det var før. Jeg ønsker sosiale eventer i virkeligheten, med mennesker som er klare for kjærligheten. Derfor MÅ man ha fått en Datinganalyse før man kan gjøre noe som helst av "mine" ting.

http://datinghjelp.no/datinganalyse/
  5. Avlogget

triksern n00b

Bra med datingsider, her kan du lese mer: ...
  6. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Men jeg driver ikke en datingside. Jeg driver en rådgivningside for de som dater, slik at de kan finne lettere frem i en verden av forskjellige datingsider.

Artikelen du linket til er forøvrig ekstremt mangelfull, men jeg ser jo at du driver en nettside hvor reklameinntekter er hovedpoenget og artikler skrives kun for å komme høyere på søkemotorene. Den inneholder ingen gode tips til hvordan en profiltekst bør være, hvor lenge man bør snakke med hverandre før man treffes, hva slags bilder man bør ha osv.. Altså de rådene jeg gir til mine kunder om hvordan de finner kjærligheten på nett.
  7. Avlogget

Bringly Sponsor

Det er ikke høflig å markedsføre sine egne nettsider under andres tråder. Det er bedre å lage sin egen tråd.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Vi er interessert i å høre om prosjektene dine, men da i en egen tråd. Lag din egen tråd her http://bareblogg.no/forums/presenter-bloggen.4/.
  9. Avlogget

Investorman Blogger

Problemet med denne typen rådgiving er at det er vanskelig å vite hva slags kvalitet en får. Et annet poeng er at det selvfølgelig ikke finnes noen garanti for at en lykkes selv om en får gode råd. Hvor lett er det å selge slike tjenester?
    Kunden må gå inn på dette uten å vite hva det koster, hva en ellers må ofre og hva som er et sannsynlig utfall.
  10. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Nei, det er ikke enkelt å selge slike tjenester, men ikke fordi kunden ikke vet hva hun/han får, men fordi det er et stort steg å innrømme at man trenger hjelp til datingen. Det er liksom noe som man skal kunne fikse på egenhånd.

Når jeg i sommer etablerte produktet Datinganalyse skjedde det noe. Det å få en analyse av datingen ble mye enklere å bestille enn rådgivning. Så nå har jeg opprettet www.datinganalyse.no og det begynner å skje ting. I tillegg så er jeg den eneste som driver med slike tjenester og har veldig gode tilbakemeldinger fra kundene, så kundene vet hva de kan få. Jeg føler også selv at jeg beskriver veldig godt hva de får ut av tjenestene og dermed vet de også hva de kan forvente.

En fyr som bestillte Datinganalyse på Tirsdag hadde vært singel i mange år, og gitt opp nettdating og dating fordi det aldri førte til noe. Jeg tok en liten tur på facebook profilen hans og fikk han til å endre profilbilde, fjerne en del ting han hadde på siden, og rett og slett endre det intrykket man fikk når man tittet på profilen hans. Så anbefalte jeg han hvilke bilder han skulle ha på Tinder, hvordan han skulle opprettholde kontakten hvis han fikk match og fikk han i gang. En dag senere hadde han fått kontakt med 3 jenter som han faktisk likte, og hun ene har han en date med denne helgen.

Så det jeg gjør funker, og kunden vet ikke bare hvor mye det koster, men vet også hvor mye det er å spare med tanke på hvor mange 1000 som kastes ut av vinduet når man har en dårlig nettdatingprofil eller ikke vet hva man skal gjøre for å få kontakt med de man liker.

499 kroner, det er billig det!! :)
  11. Avlogget

Investorman Blogger

Takker for svar. Prisen virker overkommelig. Jeg har for mye å ordne i livet før jeg kan tenke på slike ting. Jeg er vel også et håpløst tilfelle med helt urealistiske drømmer. Uansett så mener jeg det er viktig å være både konkret og realistisk ved markedsføring av slike tjenester. Du har helt sikker rett i at mange trenger hjelp. Det er en stund siden jeg var inne på sidene dine. Den gang synes jeg det var litt vagt og litt vanskelig å vite hva jeg får og hvor mye det hjelper. Alltid fint med mer informasjon og eksempler. Min usikkerhet bunner vel egentlig i en tro på at det ikke nytter.
  12. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Vel det er derfor Datinganalysen er så genial og så mange har hivd seg rundt for å ta den. Fordi det er en analyse du tar av deg selv der du er i dag. Det gir deg innsikt på om du er klar for dating, eventuelt hva du bør fikse opp i før du setter i gang, og også innsikt i krav osv.

Så jeg anbefaler alle å ta en analyse før de tenker på å sette i gang med datingen, og så en etter at de har datet en stund uten å få det resultatet de er ute etter.

Del denne siden