1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Mitt prosjekt - BareBlogg.no - Veien til suksess

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av bareblogg, 5 Jan 2011.

1. Avlogget

Formuebygging Blogger

BareBlogg er barebra ... grattis :)
  2. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Har fått gode tips og knyttet kontakter selv om jeg ikke har vært her så lenge, men liker alt så langt! Keep up the good work. :)
  3. Avlogget

GoranSol n00b

Ett av mine faste stoppested på nettet :)
  4. Avlogget

Ane Hagen Blogger

Gratulerer så masse med dagen og GODT JOBBA!

Jeg vet hvor mye jobb det er å prøve å få nettsider opp og frem i den store sfæren. Spesiellt når den blir større og større for hver dag som går.

Takk for at du engasjerer deg og takk for at du prøver!
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Da nærmer vi oss slutten for året 2011! Her er en liten oppdatering med stats.

I skrivende stund har BareBlogg disse stats:

Tråder 672 Poster 7,600 Medlemmer 241
    BareBlogg.no ønsker velkommen til vårt nyeste medlem, ForumExcellence
    Blogger 21 Innlegg 70 Siste 24 Timer 0
    Siste Blogginnlegg, Cosa Nostra Rullata. Rullatormafiaen. av sirisverden

Dette viser hvilke superhuman effort som skal til for å lykkes på nettet. Eller sagt på en annen måte. Det nytter ikke hvor mye energi du putter inn i noe hvis markedet ikke vil ha produktet.
    Det er ingen hemmelighet at det går med mellom 2-4timer hver dag på forumet. Det er heller ingen hemmelighet at summen for forumet begynner å bli faretruende høy. Vi snakker om et par ££££ nå etterhvert.

Men, når forumet gløder av nye kommentarer og aktivitet så tviler jeg at det er så mange som har det mer morro enn meg også, så all arbeidet og pengene er verdt det - for real!

Det sagt, og som jeg har sagt før. Jeg hadde vel ikke trodd at det skulle være så mye arbeid å få forumet opp på et noenlunde rullende nivå. Målet er minimum 500medlemmer og vi er omtrent halvveis! Jeg tviler på at det kommer til å ta 1år for å nå de neste 250medlemmene, men jeg tipper at vi er der rundt høsten 2012. OK, nok snakk. Her er tallene for hele 2011.

EDIT: Dippen på slutten fordi det er kun halve Desember som er med.

Vedlagte filer:

6. Avlogget

Nettgründer Moderator

7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja se det... det er jo egentlig ganske bra synes jeg. Det er tydelig at Catch22 spiller inn i slike prosjekter som dette. Det vil si at jeg forventer at veksten fremover kommer til å gå raskere og raskere:p
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tenkte jeg skulle poste et par ord her. Lenge siden sist. Det har skjedd utrolig mye de siste 2-3ukene. Etter ferien egentlig. Vi har endret litt stategi (etter å ha prøvd alt mellom himmel og jord siden starten). Ideen er et forumet trenger en spydspiss eller to. Og hva annet egner seg bedre enn en blogg toppliste og en egen bareblogg blogg? Jepp, begge deler er på plass. I tilegg så har vi skiftet plattform. Dette var et must for meg all den tid vBulletin hadde et par store mangler.

I tillegg så har jeg innført et ganske stengt do_follow regime. For å få do_follow her inne på forumet må du inneha et par kriterier. Les mer om det i denne bloggposten -> http://ikke.bareblogg.no/2012/08/bareblogg-har-no_follow-pa-alle-linker-og-hvorfor-det-er-bra/

Trafikken nå siden vi lanserte bloggen og topplisten har gått som en rakett (se under). Jeg tror vi er i ferd med å få skikkelig fotfeste her nå.

Vi er pr. nå
    Statistikk

Tråder:
    919
    Medlemmer:
    376
    Nyeste medlem:

Vedlagte filer:

blue og Nettgründer liker dette.
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Yay! Merker ihvertfall selv at jeg er her mye nå-både fordi det er mer aktivitet og fordi jeg i større grad kan "utnytte sidene" til egen fordel ;-)
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja, det er jo Catch22 som spiller en vesentlig rolle i alle nye foretak. Du MÅ ha trua selv, hvis ikke hvem andre gidder å tro på prosjektet. Snøballeffekten er sterk, og som du sier selv. Jo større fordeler hver enkelt ser for seg selv jo mer er folk villig til å invester av seg selv.
  11. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Det er jo dette med å være "interaktiv" også-veldig fint ord men det betyr faktisk mye- når en oppnår en følelse av fellesskap og identitet knyttet til et slikt prosjekt øker også deltakelsen og aktiviteten.
    BareBlogg liker dette.
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er dagens ord! Merker jo det med alt i livet. Når man får eierforhold til noe så øker deltakelsen og ansvarsfølelsen betydelig.
  13. Avlogget

teknolicious Blogger

Da ser jeg du/vi har runda 400 medlemmer, det er ikke dårlig!!
    BareBlogg og Bringly liker dette.
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jepsipepsi...tatt litt tid da kan man si;D
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Sett at noen kicker på facebook oppdateringene. Er det for mange? Er det for ofte?
  16. Avlogget

Bringly Sponsor

Finnes det FB-oppdateringer?

Dette sier vel mest om hvor lite jeg bruker FB.
  17. Avlogget

Nettgründer Moderator

Har bare sett oppdateringer på natta jeg i det siste? Ikke plagsomt mange ihvertfall..
  18. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Nå skal ikke jeg være negativ og greier, men desverre er bareblogg sine fb oppdatering noe som i det siste "bare er der slik at jeg kan scrolle forbi dem". Det pleide jo å være oppdateringer fra forumet? Og anbefalte blogger? interessante sider/artikler. Det likte jeg. Nå er det blitt en del engelske artikler som for meg, som ikke er så innmari avansert, virker tilfeldig og litt "spam-aktig". Men det er bare meg, og jeg er amatør, som like enkle ting, på norsk :p
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

Flott med tilbakemelding. Tror jeg må gjøre noe med FB oppdateringene. Tror det blir litt for nerdete rett og slett...
  20. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ville gjerne sett BB grunderen feste sammen med Hugh, Trump, Røkke og de gutta der.
    Det hadde vært lite kult det gutta!! :p

Del denne siden