1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Mitt prosjekt - BareBlogg.no - Veien til suksess

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av bareblogg, 5 Jan 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Da har jeg tatt bort alle feeds på BareBlogg Facebook`en. Det ble for mye for mange...
  2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Er du sikker på at du ikke vil reklame-finansiere dette forumet og ta betalt per klikk på annonsene? For eksempel å bruke et affiliate-program som Tradedoubler?
    Det kan være en løsning på å få dekket alle utgiftene. Jeg blir ikke sjenert av reklame, heller ikke på tv og radio.
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Kommer kanskje til å legge til et par annonser med tid får se...
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Da har vi passert 2år! Vi er nesten ved målet som var 500 medlemmer.
  5. Avlogget

Bringly Sponsor

CPC vil som oftest ikke være en lønnsom løsning på et forum fordi brukerne vil sjeldnere trykke på bannere. En bedre løsning vil da være CPM eller månedlig betaling fordi man vil ikke være avhengig av klikk i samme grad for å ha en inntekt. Fora har gjerne betydelig flere visninger per besøkende enn for eksempel blogger, og den beste løsningen for reklame vil da være å selge en løsning som gir en jevnere inntekt.

Men kult at det allerede har gått to år. Tiden går enten alt for fort eller så har vi alt for lite av den. :)
  6. Avlogget

Kanskje vi bare skal vente til 2014 og se om det er vits i mer reklame?
  7. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Kanskje vi bare skal vente til desember og se om den mayanske kalenderen nok en gang får rett?
  8. Avlogget

Dommedag er forsøkt avslørt i flere år. Har det så vondt selv at den dommedagen het fint kan komme, men jeg tror ikke på det
  9. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Men Sindre... Da kommer besøkstallene til å gå ned betraktelig :p
  10. Avlogget

Besøkstallet til bloggen går ikke ned på grunn av dette. Jeg forsto ikke hva du mente med det.
  11. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Klart besøkstallet går ned etter dommedag...

Det var en spøk, Sindre :p
  12. Avlogget

Ok, jeg begynte å lure på hva du mente.

Del denne siden