1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

[Muligheter] Bruk av forumet

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av BareBlogg, 8 Feb 2011.

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Hei og velkommen,

Hyggelig at du tok turen innom BareBlogg.no

Under viser jeg litt av mulighetene du får som medlem av BareBlogg.no.

1. Her på BareBlogg.no kan legge til bloggen DIN i BB`s katalog som du finner her -> Lenker, og i forumet her -> Presenter Bloggen / Nettstedet Ditt

2. Du kan skrive artikler, som er en fin måte promotere deg selv og din blogg på. Du får verdifulle innlenker, som kan påvirker SEO -> Artikler

3. Du kan skrive reviews om produkter og tjenester her -> iReviews. Igjen, skriver du om forskjellige produkter på bloggen din, kan det være en god ide å legge inn en review innenfor samme emne her. Mangler vi en kategori? Fortvil ikke - send meg en PM så vil det sannsynligvis bli ordnet, så lenge det ikke bryter Norsk Lov.

4. Du kan promotere deg selv eller dine blogger ved å opprette en mikroblogg her -> Forum | BareBlogg.no - Siste Blogginnlegg - Blogger.

5. Du kan laste opp videoer her -> Kategorier - Forum | BareBlogg.no. Kan også være en fin måte å promotere deg selv på. Eneste kriteriet vi setter; IKKE støt noen med grisete materiale, rasisme osv... De aller fleste av oss er voksne mennesker - bruk huet når du legger til en video;)

6. Hvis du følger linken -> http://bareblogg.no/profile.php?do=editprofile, kan du legge til din RSS feed plus Vimeo, Youtube, Twitter, Facebook osv (Helt nederst på siden). Når du gjør det vil din siste bloggpost vises automatisk her på forumet.

7. Du kan selvfølgelig lage en signatur med lenke til din egen blogg også -> http://bareblogg.no/profile.php?do=editsignature

8. Har du en knakende god blogg kan du søke om å få bli med på Blogg Feeds, som er en plass hvor BareBlogg.no streamer forskjellige blogger som holder høy kvalitet -> Blogfeeds | BareBlogg.no | Få mer ut av bloggen din. Send meg en PM hvis du vil være med.

9. Medlemmer av BareBlogg.no får også muligheten til å laste ned gratis e-books -> Downloads - Forum | BareBlogg.no. Emnene er alt fra "hvordan blogge" til SEO osv...

10. BareBlogg.no er også utstyrt med en god del verktøy. De finner du ved å se i menyen "Tools".

11. Du kan også laste opp bilder hvis du vil det. Dette gjør du under profilen din.

12. BareBlogg.no jobber med en egen kunnskapsbase innenfor blogging. Hvis du sitter på kunnskap som du tror andre ville hatt nyttet av, kan du poste det under forumet "Kunnskapsbase". Dette vil bli satt stor pris på, da du er med å bidrar til felleskapet.

13. BareBlogg.no er selvfølgelig på Twitter og på Facebook. Bli med og del tanker og ideer.

14. BareBlogg er utstyrt med Twitter funksjonen @. Dvs. når du er i dialog med noen her på forumet kan du legge @ foran brukernavnet. Personen du tagger vil da få en melding - kult?

15. Her på BareBlogg kan du legge inn dine sosiale medier i postbit (delen av posten som er ved siden av bildet) og på den måten få en fin eksponering. Se her -> Edit Profil

Som du ser så her hele poenget med BareBlogg å promoter deg selv, din bedrift eller din egen blogg.

Håper du får noe ut av ditt opphold her;)

Mvh
    Morten
  2. Avlogget

veslaa n00b

Det var veldig mye man kan gjøre her. Jeg er bare nybegynner her, så trenger litt tid på og komme meg inn i visse ting. Men jeg har lagt inn Rss feed'en til bloggen min, og jeg håper jeg gjorde det riktig. :) Har også laget egen facebook gruppe for bloggen min, så det blir lettere for andre og følge den på andre måter om noen skulle ønske det :)
  3. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Hei veslaa og velkommen til BareBlogg. Det er fullt av muligheter her på forumet. Ta den tiden trenger:)
  4. Avlogget

BareBlogg Grûnder

FYI - Vært en del endring siden denne tråden ble startet.
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.

Del denne siden