1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Noen andre som opplever WP som tregt

En tråd i 'Bloggplattform' startet av teknolicious, 24 Okt 2011.

1. Avlogget

teknolicious Blogger

Jeg opplever wordpress som meget regt om dagen, kan ta mange minutter å laste statistikk eller starte et nytt innlegg.

Lurer på om noen andre merker det samme, kanskje det er en oppdatering eller lignende som kan være årsaken?

Eller så er det vel, mest trolig, noe lokalt hos meg.
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Det er vel i kontrollpanelet du snakker om, surfet litt rundt på siden din og jeg opplevde ikke den som spesielt treg.
  3. Avlogget

teknolicious Blogger

ja, i kontrollpanelet... nå er den nesten helt umulig å ha med å gjøre
  4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Ja ser det samme hos meg, er tregt å laste KP...
  5. Avlogget

teknolicious Blogger

det er så ille at jeg ikke får lagt til bilde i en post for det er ingen respons når jeg trykker på den knappen... startet i går og har blitt helt vilt dårlig i løpet av kvelden...
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det funker fint på mine sider. Har du lagt til nye plugins?
  7. Avlogget

Formuebygging Blogger

Jeg hadde dette problemet på formuebygging tidligere. Trodde det var min ISP det var problem med. Nå har det tilsynelatende løst seg ... og jeg vet ikke hvorfor dessverre :/
  8. Avlogget

teknolicious Blogger

Ja, en ny plugin har jeg faktisk lagt til. Den face, like, twitter, g+ pluginen jeg fikk anbefalt av [MENTION=53]Formuebygging[/MENTION], jeg skal sjekke om det er den. Selv om problemet ikke timer helt med installeringen av den.
  9. Avlogget

Formuebygging Blogger

Hvor har dere sidene hostet? Er det hos Hostgator?
  10. Avlogget

teknolicious Blogger

nei, jeg bruker bluehost. i dag ser alt ut til å gå raskere enn i går

Del denne siden