1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.
  2. Hei Gjest, øk dine sjanser for å bli sett på nett. Legg til din blogg i Toppliste for Blogger

Blogg Norges beste vestkant

En tråd i 'Presenter Bloggen' startet av hannetoves, 25 Feb 2016.

1. Avlogget

hannetoves n00b

Jeg er Hanne fra Jæren, Norges beste vestkant, og bloggen min handler om hus, hytte og hage, kort sagt det gode hverdagsliv med en touch av glitter og glam. Interiør er en stor interesse, og jeg er svak for den lyse og landlige stilen. Jeg liker å blande nytt og gammelt for en personlig stil. Gjenbruk er mye mer gøy enn å kjøpe nytt, og gudene skal vite hvor mange liter maling som har gått med gjennom årene. Det er ikke få. Vi har stort sett alltid et prosjekt på gang, enten det gjelder hus, hage eller hytte. Noen "husdyr" har vi og, hund, katt og villahøns.
  2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Møbler foretrekker jeg å kjøpe brukt. Kan få mye brukbart over lang tid som andre har brukt før. Og så slipper jeg arbeidet med montering. Er en bruktbutikk med greit utvalg i Haugesund, byen jeg bor i, spesielt bord og stoler. Har 6 gode kjøkkenstoler som ble kjøpt der.

Teknisk utstyr til radiostudio og filmutstyr kjøper jeg nytt, men ikke det største og dyreste. Fordelen er at det nye har veldig lang levetid hvis det behandles fint. Prøver mest mulig å kjøpe ting i sentrum, men noen ganger må jeg sykle til et kjøpesenter for å få tak i det jeg trenger.

Gjenbruk hjemme er bra, for da kan man se tilbake på hvordan det var før i tiden. Ofte er det enkleste det beste. Å kaste gamle møbler som er fullt brukbare ser jeg ikke vitsen med. Jeg har ikke hytte, men leier en 2-roms leilighet billig. Stor stue og passe stort kjøkken. Lang gang og egen trappoppgang til 3. etasjen. Ene delen av stua er til tv. Den andre delen er til spisestue og studio. Datapulten er i et hjørne.

Jeg gjør mye forskjellig på fritiden og skriver blogg om det. Skulle gjerne satt av mer tid til å legge ut bilder på FB-siden, men det tar jeg etterhvert som tiden strekker seg til. www.smsindre.no

Del denne siden