1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Norske lenkedatabaser

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av bareblogg, 17 Apr 2014.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Noen som vet om norske lenkedatabaser?
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Tenker du på katalogoppføringer og lignende?
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Er ikke så flink å bruke disse selv lenger- mange av de er jo kortvarige i levetid så det er litt bortkastet tid. Det er en tråd på WF med ganske mange.

abcstartsiden er jo en men de er vanskelige å få godkjent hos, prdd tror jeg bare matmoro.no av mine sider henger igjen der.

Så har man blopp.no f.eks er endel aviser som har sånne link/blogg lister, tror jeg ville lagt energien der- de har sannsynligvis lang varighet om ikke annet.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja ser den. Det var en side ala startsiden som hadde ganske høy PR, men spm jeg ikke husker navnet på...hmmm...
  6. Avlogget

Nettgründer Moderator

Jeg driver jo litt i den bransjen med Blopp.no og Blogglisten.com ;)

Fikk forøvrig endelig Thailandsiden min inn hos Startsiden.no i forrige uke :D
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nettgründer liker dette.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Grattis for oppføringen hos Startsiden. Hvor lang tid tok det fra du søkte til du ble tatt opp hos startsiden?
  9. Avlogget

Nettgründer Moderator

Tror jeg har har sendt inn forslag et par ganger for lenge siden som det aldri skjedde noe med. Men for en stund tilbake skrev jeg en Facebook-kommentar under en kategori og foreslo siden og vips noen dager senere var den inne ;)
  10. Avlogget

Formuebygging Blogger

Jeg ligger også på startsiden, tror jeg måtte spørre to ganger. Husker ikke helt, det var så lenge siden.
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Takk for tips. Ble ikke tatt opp på startsiden.no...je je...

Del denne siden