1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Oppdater Facebook via RSS Graffiti

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av bareblogg, 5 Sep 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Vi bruker bruker RSS Graffiti her på BareBlogg. Forumbruker [USER=535]Toril[/USER] skrev en skikkelig bra how-to på bloggen hennes ->http://toril.blogg.no/1346475347_post_innleggene_dine_.html

Under ser dere utdrag av BB`s FB etter at jeg begynte med appen. Jeg kan anbefale RSS Graffiti på det varmeste.

Vedlagte filer:

2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg bruker RRS Graffiti til bloggen min, men det virker bare på domener som er ".com".

Jeg prøvde å bruke RSS Graffiti til Facebook-siden til radioklubben min, med domene som er ".tl". Flaks at Blogspot har .com domene og nå oppdateres Facebook-siden automatisk når jeg legger ut nye innlegg. Veldig praktisk å bruke.
  3. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

NÆ? så du får ikke oppdateringer fra et speilet domene?
    Såååååå rart....
  4. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Nå bruker jeg "dlvr.it" istedenfor RSS Graffiti. Fordelen der er at jeg kan få oppdateringene over til mange sosiale medier, som Facebook og Linked-IN. Jeg er sjelden innom Linked-IN, men det er greit å få den profilen oppdatert. Varsler derfra får jeg på e-post, så jeg går aldri glipp av noe der. Jeg synes det er praktisk å få sosiale medier oppdatert automatisk fra bloggen.

Del denne siden