1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Oppdatering av forumet

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 8 Aug 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Gode forslag... Kommer nok til å trappe opp vesentlig med tanke på promoteringsiden utover høsten med forskjellige kampanjer osv.

Nå skal do_follow opplegget virke.

EDIT: Ser at det gjelder alle linker som er festet ved brukeren ikke bare i signatur. Det er jo egentlig enda bedre...
  2. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Her er en i hvertfall. You like? hm? hmmm? Du kan få psd filen hvis du vil gjøre noe annerledes. Kjekt og ha i hvertfall :)

http://picturedumpr.com/photos/20120811134468693106366.png
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Himmel for en support. Tusen takk [USER=320]prlink[/USER]. Me like a lot..
  4. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Så bra! Da lager jeg 320 stk til :)
  5. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Her er enda en.

Direkte link (ser litt bedre ut der): http://picturedumpr.com/photos/20120811134468832688469.png

Kanskje lage en tråd av dette? Lage en mini-konkurranse? "Er du flink til og lage bannere? Support Bareblogg.no med dine talenter". Man trenger ikke vinne noe heller. En plassering lenger frem når man en vakker dag står ved pærleporten og skal inn, det holder lenge for meg :)

Jeg la i hvertfall til en banner på prlink.no. Håper det går bra(?).
    Metallian og BareBlogg liker dette.
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tusen takk... Kunne kanskje ha brukt den siste på FB..
  7. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Bruk dem til hva du vil ;) Men nå stikker jeg og slapper av litt med en kaffekopp.. Kjenner jeg blir hyper når jeg starter med ting.. haha..
    BareBlogg liker dette.
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Knallbra [USER=320]prlink[/USER] :)
    prlink liker dette.
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

10. Avlogget

prlink Kjendisblogger

BareBlogg liker dette.
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Konge [USER=320]prlink[/USER]

Jeg skal legge den til promotråden. Har allerede blekket opp BB banner du laget på bloggen min.

BTW. Der er noe muffens med prlink.no. Alle sidene er 404. Har du messa rundt med .htaccess?

Vedlagte filer:

12. Avlogget

prlink Kjendisblogger

prlink skal fungere nå. Jeg er litt usikker på hva som er problemet, men noen ganger så blir permalink instillingene tilbakestilt, da vises ingen av sidene. Jeg får vel ta meg en ip logg sjekk for og se om det er noen som snoker inne på admin panelet mitt :). Dette har skjedd flere ganger nå :§

Den banneren passa fint der den :p
  13. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Ser det fortsatt er mange interne linker som ikke fungerer som f.eks [MENTION=1]BareBlogg[/MENTION] og [video=youtube;bladibladiblabla/video]

Tenkte jeg skulle nevne hvis du ikke allerede er klar over dette da:)
  14. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja det er pågrunn av forskjellig bbcode markup fra vB og XF. Og, det er et par linker som peker til YouTube videoer som jeg hoster selv og som jeg har valgt å ikke ta med over til XF. Keep it simple var retorikken.

Jeg retter opp ting fortløpende når jeg kommer over det. Ikke noe jeg stresser over. Tror ikke det er så mange linker til innhold som er ødelagt. At en bbcode er markert feil er ikke så ille.
  15. Avlogget

prlink Kjendisblogger

No stress. Me like ;)
  16. Avlogget

Formuebygging Blogger

Ser bra ut! En masse ekstra funksjoner og dilldall er ikke så viktig for min del. Keep up the good work. :)
    prlink og BareBlogg liker dette.
  17. Avlogget

Bringly Sponsor

Hvoedfokus er vel velg å utveksle informasjon mellom medlemmene? KISS er et godt prinsipp å holde seg til uansett hva man skal gjøre.

Jeg liker denne utgaven betydelig mer enn vBulletin-utgaven. Fortsett slik og BB vil bli enda bedre.
    prlink og BareBlogg liker dette.
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Min mening, og den jo høyst subjektiv, er at XF er stort sett bedre over hele fjøla. Andre kan ha andre mening though.
  19. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Synes dette virker å være en fornuftig høyde på listen-jeg er der snart ;-)

prlink, blue og BareBlogg liker dette.
  20. Avlogget

blue Blogger

Jepp, bare noen likes til så er du i mål :cool:
    prlink og Nettgründer liker dette.

Del denne siden