1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Oppdatering av forumet

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 8 Aug 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Synes dere gjør en kjempejobb jeg:D Stå på folkens...
  2. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Kan man komme med et pittelitet forslag? Dette gjelder nok bare meg, siden jeg er så rar, men jeg sliter litt med og se hvilke forumer som det har blitt postet nye tråder i. Jeg vet man kan klikke på "Hva er nytt" og at forum thumbnails forandrer seg litte granne når det kommer forandringer, men uansett :D

Her er mitt beskjedne forslag. Når det er nye tråder/topics i forumet så blir de markert med ett rødt pluss tegn (klikk på bildet for full størrelse).

Direkte link: http://picturedumpr.com/photos/20120815134505719551097.png

Ikke bli sinna på meg, dette er kun et forslag :p
    BareBlogg liker dette.
  3. Avlogget

Nettgründer Moderator

Enig med [USER=320]prlink[/USER] uleste poster kan gjerne være mer synlig om det går an ;)
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ok. Det er en ærlig sak det. Liker at folk har meninger om ting. Skal se på saken når jeg kommer hjem :)
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ideen er god, men jeg må begynne å modde da og det jeg ikke lyst til. Sorry:(
  6. Avlogget

Bringly Sponsor

Vil ikke dette bare være snakk om å lage nye ikoner for lest/ulest? Litt photoshoparbeid for å legge på et lite +?
  7. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Skulle akutratt skrive det samme. Bare og bytte ut thumbnail bildet er det ikke? Jeg regner med at du har tilgang til filene [USER=1]BareBlogg[/USER] ? Kan ta meg 5 minutter med photoshop og legge til et pluss tegn jeg :D No problem.
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Aha, dere ville ha det akkurat som de som du la ved [USER=320]prlink[/USER]. Ja da er det bare å photoshoppe. Noen som gidder å gjøre det? Hvis noen kommer opp med en slik løsning så pass på at bildefilen ikke er større enn den som allerede er. (sikkert unødvendig å si, men jeg vil holde lastebilen på et minimum)
  9. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Ikke no problem. Men det hadde vært fint om du sender meg det thumbnail bildet som skal forandres. Jeg må nesten se bildet før jeg gjør noe.
    BareBlogg liker dette.
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nyyyyydelig. Fikser det ila dagen. Er å henter båten på Sørlandet. :D
  11. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Bra. Jeg er fortsatt ødelagt etter de timene jeg brukte med og sette opp en kommode for svigermor i går, haha! Må vile den stakkars kroppen min veit du (jadda, jeg veit jeg er råtten :)).
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Sender filen om ikke så lenge:D
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Installert diverse spam-filter etter at BB blir bombardert med spam og bots:D Bring it on...
  14. Avlogget

Bringly Sponsor

Du skulle bare sett hvor mye jeg opplever av bots på TVF. Men kombinasjonen Stop Forum Spam og Project Honey Pot gjør en usedvanlig god jobb. Bots bruker hos meg opptil 3-4 GB i måneden i båndbredde. :rolleyes:
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bruker disse nå:

Registration Engines
    • StopForumSpam.com
    • FSpamList.com (API Key Required)
    • BotScout.com (API Key Required)
  16. Avlogget

Bringly Sponsor

De bør holde minst 99% av botene ute. :)
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det tror jeg og. Var borte fra BB i dag pga. henting av båten. Logget med på nå og da. Fikk sjokk, fullt av spam...Slikt kan man ikke ha noe av:D
  18. Avlogget

Bringly Sponsor

19. Avlogget

bareblogg Grûnder

20. Avlogget

Bringly Sponsor

Av og til slipper det noen igjennom Akis, og jeg har såpass god erfaring med Honey Pot og SFS at jeg tenkte at jeg kunne forsøke disse. På TVF har jeg hittil opplevd ett tilfelle hvor en registrering ikke ble plukket opp, men jeg fikk fjernet brukeren (navn, e-post og IP var ikke akkurat tillitsvekkende) før det skjedde noe. Det er jeg rimelig fornøyd med.

Del denne siden