1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Oppdatering av forumet

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 8 Aug 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er jo skikkelig bra... Vi får se om BB`s system virker som det skal på spamfronten med tiden
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ok, så har jeg endre litt på do_follow systemet. Ser at det er en god miiiil fra 18poeng til 20... Det vil si at jeg senket do_follow kravet til 18poeng. Poenget er jo ikke å straffe folk, men å oppmuntre til å bidra.

For å ha 18 poeng så må man ha gjort dette:

1. 1

Første innlegg

Skriv et innlegg på forumet for å motta dette.
    2. 2

Noen liker deg

Noen der ute likte ett av innleggene dine. Fortsett med det!
    3. 5

Kommer stadig tilbake

Har skrevet 30 innlegg. Du trives åpenbart her!
    4. 10

Greier ikke å stoppe!

Har skrevet 100 innlegg. Vi håper du brukte mer enn én dag på dette!
    grobbie og prlink liker dette.
  3. Avlogget

grobbie Blogger

[USER=1]BareBlogg[/USER] - JIPPI!!! :) heheh.. syntes også det var ett litt for langt sprang opp:)
  4. Avlogget

Nettgründer Moderator

Oppdaget "plutselig" nå att innleggsteller er borte på forumprofilene? Forblir den borte? ;)
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

6. Avlogget

Nettgründer Moderator

Vis vedlegg 488

Ja nå laget jeg en skikkelig stygg skjermdump :p Var det ikke en innleggsteller der på det gamle forumet?
  7. Avlogget

blue Blogger

Virker ikke som om 18 poeng er nok til å få dofollow?
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jo, men du må ha 10likes:D
    blue liker dette.
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Den er nå her (se vedlegg) Du må trykke på bildet:D

Vedlagte filer:

• post.png
      post.png
      Filstørrelse:
      98,1 KB
      Visninger:
      213
    Nettgründer liker dette.
  10. Avlogget

blue Blogger

Ok, den som venter på noe godt da.. :p
    grobbie og Nettgründer liker dette.
  11. Avlogget

Nettgründer Moderator

OMG, se der ja :D
  12. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er en ganske minimalistisk stil. Men hvis man vil så kan man få mer info ved å trykke på brukeren.
  14. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Syntes det nye designet suger. :(

Det gamle var MYE mer oversiktlig og penere. Dette er bare rot.

Håper dette er en "beta" og utvikles til å bli bedre.
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

At noen liker og andre ikke er ikke overraskende. Dette er absolutt ikke BETA, XenForo er kommet for på bli. Denne plattformen har flere bra sider enn hva vBulletin har. Hadde vært greit med litt mer utfyllende forklaring. Å ramle inn på forumet etter en periode der du har vært inaktiv for så å lesse av deg at "det nye suger", "alt var bedre før", uten å ha satt deg skikkelig inn i hvordan det nye fungerer, er vel ikke særlig smart. Nettikette er en grei ting.
  16. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg tror ikke DH var misfornøyd med byttet til Xenforo (hvis så er tilfelle er jeg absolutt ikke enig med ham), men heller med standardutseendet til XF. Noe jeg likte med den gamle siden var oversikten over nye emner og svar som vi hadde øverst, men fraværet av denne er etter min mening ingen dealbreaker. Den er egentlig ikke mer enn et museklikk unna. Dette handler mer om latskap og om å ha det litt enklere. Latskap er undervurdert. :D
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

18. Avlogget

Bringly Sponsor

Det ser ut til å være litt problemer med den. Den skal visstnok øke lastingen av siden med noen sekunder, og dette kan tyde på at den ikke er spesielt godt kodet.
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

Og der har vi en av årsakene til at jeg vil kjøre basic på alt:D Oppdatering av forumet vil være en drøm, stabilitetsproblemer er long gone, etc... når man holder seg mest mulig til std.
  20. Avlogget

Bringly Sponsor

Helt enig. Jo enklere, jo bedre ... og mindre arbeid. Her kom jeg innpå dette med latskapen igjen. :D

Del denne siden