1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Oppdatering av forumet

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 8 Aug 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg gikk i den "fella" med vBulletin. Så mye modding at jeg turde ikke rører forumet i slutten...
  2. Avlogget

blue Blogger

Menylinjen øverst med What's new? etc. er på engelsk når jeg er logget inn, men på norsk ellers. Noen aning om hvorfor, har du oversatt bare halvparten kanskje ;)
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

huh? Skjermdump please:D
  4. Avlogget

blue Blogger

5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Men du har jo på engelsk språk, har du ikke?
    Nettgründer liker dette.
  6. Avlogget

blue Blogger

Hvem har vært å tukla med innstillingene mine da? Kan ikke stole på noen lenger.. :confused:
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

8. Avlogget

Tromas n00b

Kudos for en flott oppdatering av forumet!

Vil artikkeldatabasen komme opp igjen, eller er den et nedlagt prosjekt?
    Finnes i så fall artiklene noe sted?

Ps til BareBlogg! Har ikke glemt det vi snakket om, og et innlegg vil komme om mine erfaringer med SEO som nybegynner.
    Ting tar bare tid... :rolleyes:
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Heisann, og takk for tilbakemeldingen. Klart jeg satt jo med en liten tvil om det var riktig å gjøre, men vB hadde så mange hickups samt en del andre ting som jeg ikke likte. Og, det var svært tregt enda jeg cachet, CDN`et osv osv... Når det gjelder artikkeldatabasen så er den lagt på hold til ubestemt tid. Jeg må konsentrere meg det som gir trafikk, og det er ikke via artikkeldatabasen. Selv om den var mer effektiv enn kjøp og salg modulen og video opplegget:D

Artiklene ligger på den gamle databasen. Ville du hatt dem eller? Vet ikke når jeg får mot til meg til å rigge vB opp igjen though:D
  10. Avlogget

Tromas n00b

Ser ut som du gjorde et veldig fornuftig valg da ja .

Ikke stress med den gamle databasen for min del. Ligger kanskje noen buffrede utgaver av artiklene ute på Google.
  11. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Skulle ikke signaturlinkene mine vært dofollow nå? Eller har jeg misforstått noe?
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Dine er do_follow så det grinet etter
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Bevis:D

Vedlagte filer:

14. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Og når jeg skulle motbevise det så var de dofollow....hahm. Merksnodig-kan være toolbaren jeg bruker som roter litt altså. Jaja, da er jo alt i sin skjønneste orden ;-)
  15. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Hva er det som har skjedd idag? Ser at innlegg jeg skrev tidligere idag er borte, samme med en blogg jeg la til i formiddag?
  16. Avlogget

Bringly Sponsor

Vi har flyttet bb til en ny server.
  17. Avlogget

blue Blogger

Hvorfor vises ikke rss-feeden til hver bruker lenger?
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Fordi jeg ikke har kodet rss inn i themet
  19. Avlogget

blue Blogger

Skjønte jo nesten det... men noen spesiell grunn?
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nei egentlig ikke. Det var litt krøll med tanke på hastigheten på forumet som kunne spores tilbake til RSS CaRP. Tror ikke jeg kommer til å legge til CaRP med det første.

Del denne siden