1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Oppdatering av forumet

En tråd i 'Driftsmeldinger' startet av bareblogg, 8 Aug 2012.

1. Avlogget

blue Blogger

2. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg har de siste ukene merket at det tar lengre tid å få svar på tråder i forumet og det blir stadig mindre å lese i forumet. Har jeg rett i det?
  3. Avlogget

Bringly Sponsor

Forumaktivitet vil normalt variere en del i perioder da vi snakker om menneskelig atferd. I større fora vil man normalt ikke legge merke til dette fordi medlemstallet er såpass stort at variasjonene vil overlappe hverandre og skjule endringene. Når BB blir større, og vi vet alle sammen at dette vil skje, så vil det samme skje her, og aktiviteten vil fremstå som konstant selv om hver enkelt medlems aktivitet kan variere mye i perioder.
  4. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Det høres bra ut. Jeg var redd at dette forumet var begynt å bli forlatt. Dette er det eneste forumet jeg har opplevd ha så god trafikk, med tanke på høyt medlemtall. De andre forumene har jeg opplevd bli forlatt og trafikken synker. Men at BareBlogg fortsetter med jevn trafikk er veldig bra.
  5. Avlogget

Nettgründer Moderator

Ja, det går litt i bølgedaler her på forumet og det er som Bringly skriver ikke så unaturlig. Selv har jeg vært lite aktiv de siste ukene da jeg har vært 17-18 nautiske mil nordvest av Stavanger for å tjene til livets opphold ;)
  6. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Som om det er en gyldig unskyldning for å ikke sitte på BB liksom...
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jepp, aktiviteten gjenspeiler også at vi har et liv i det virkelig liv og;D
  8. Avlogget

Nettgründer Moderator

Fikk en melding for noen uker siden når jeg logget meg inn på forumet med Tapatalk 4 for Android, api er utdatert eller noe i den dur. Men det har fungert helt som vanlig for det...
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

10. Avlogget

bareblogg Grûnder

11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tapatalk herpa taggingen:(. Taggingen er deaktivert. Får se om jeg får fiksa dette ved en anledning.
  12. Avlogget

Bringly Sponsor

Tagging? Hvor? Har jeg brukt dette før? o_O
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

14. Avlogget

Bringly Sponsor

Ok, den taggingen har jeg brukt litt. Men fravær av den ser jeg egentlig ikke som noe stort problem.
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

16. Avlogget

bareblogg Grûnder

Oppdaterte bloggdelen til std WP. Blir for mye stress å oppdatere themes med en haug av mods

Del denne siden