1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Oppdateringer på Facebook-side

En tråd i 'Sosiale Medier' startet av Sindre Møllerhaug, 27 Feb 2013.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Fra nå skal jeg satse stort på å oppdatere Facebook-siden til bloggen min. Jeg skal skrive små statusoppdateringer om hva jeg gjør i hverdagen, men maks en status per dag og det skal jeg bare gjøre de dagene jeg ikke skriver innlegg i bloggen.

Relevante nyhetsartikler tror jeg ikke at jeg klarer å finne, fordi det er en personlig blogg jeg skriver.

Alle status-oppdateringene jeg skriver på Facebook-siden kommer automatisk på Twitter-kontoen min. Det betyr at jeg oppdaterer Facebook-siden og Twitter samtidig. Via RSS oppdateres Facebook-siden automatisk når jeg skriver nye innlegg. Jeg trenger ikke å bruke tid på å oppdatere sosiale medier, men bare skrive et nytt innlegg.

Jeg er fornøyd med å ha 37 likere på FB-siden. Har ingen forventninger til å få flere likere på den Facebook-siden.
  2. Avlogget

Nettgründer Moderator

Bra du satser stort :)

Du kan jo også poste oppdateringer om ting du liker, hobbyer du driver med, nyhetsartikler du synes selv er interessante. Kommentere en god film du har sett, musikk du liker, finne videoer på YouTube osv....

Mulighetene er mange ;)
  3. Avlogget

Takk for tips. Skal se om det blir mulig å også dele sånne status-oppdateringer framover.

Skal se på om jeg får kjøpt et digitalt fotoapparat for å legge ut bilder i bloggen. Kan være greit å vise hvordan været er istedenfor å bare beskrive det. Ser på termometeret og ut vinduet at våren er i ferd med å komme.
  4. Avlogget

BareBlogg Grûnder

Kanskje du kan oppdatere oss hvordan det går, og evt. hva valg du tar for å få flere likes etc.
  5. Avlogget

Det skal jeg prøve på. Skriver en status på Facebook-siden de dagene jeg ikke får tid til å skrive innlegg i bloggen, ellers kommer en status med siste innlegg som er skrevet i bloggen. Ser ut som de fleste besøkene kommer fra blogg-seksjonen til Haugesunds avis, ellers er det mest fra søkemotorer og direkte-søk. Jeg har ingen teori om hva som er årsaken til dette.

Har fått ut litt reklame med Trade Tracker, men virker som det følger med en banner med reklame for Trade Tracker, uansett hva jeg gjør med html-koden.
  6. Avlogget

cupcakesogtapas Blogger

Kanskje dele tanker om når det er best og legge ut statuser tidsmessig?
  7. Avlogget

Jeg legger ut statuser når det passer, ofte på kveldene

Del denne siden