1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Personlig blogg er en unik mulighet til å formidle hva man gjør

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Sindre Møllerhaug, 1 Mar 2013.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg trodde ikke det ville fungere sånn før jeg prøvde det. Å ha venner og betjente som leser en personlig blogg jeg skriver, ble en unik mulighet til å formidle hva jeg gjør på fritiden. Før hadde jeg regelmessig kontakt med venner, men den tiden ble plutselig slutt. Sommeren 2012 valgte jeg å gjøre noe med det istedenfor å skjule meg og skriver nå en personlig blogg om hva jeg gjør på fritiden.

Blogg er en unik mulighet til å formidle hva man gjør. Jeg får ikke tid til å skrive innlegg hver dag, men skriver de dagene jeg får tid til det. Dette var mye kjekkere enn jeg hadde trodd. Det var vanskelig å få nye lesere, men nå ser det ut som det kommer besøk med jevne mellomrom. Mest på ettermiddag og kveld, noen ganger også veldig sent på kvelden.
    Nettgründer liker dette.
  2. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Så bra at du har en positiv opplevelse av å skrive blogg! :D

Det har jeg også :) Bloggen startet med at jeg ville ha et sted å dele dyrebilder, uten at alle mine "ikke-dyre-interesserte-venner" måtte drukne i dem på facebook. Nå er likevel kun omttent 60 av de 245 følgerne av facebooksiden som er venner, kjente eller familie. Jeg synes jo det er kjempegøy at bloggen min kan interessere andre også :)

Lykke til videre, Sindre :)
    BareBlogg og Nettgründer liker dette.
  3. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg så på statusen til bestillingen av fotoapparatet og det ser ut som de ikke har sendt det ennå. Den er godkjent, men kan være at det tar litt tid før de forbereder den. Jeg bestilte det i går. Kan visst ta litt tid dette, men jeg håper at jeg kan hente det i postkontoret i løpet av neste uke. Da får jeg lagt ut bilder i bloggen istedenfor bare tekst. Ellers blir det ikke så kjekt å følge den lenge.

Del denne siden