1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Guide Personlig blogg? Flere måter å nå ut til venner og betjente

En tråd i 'Tips, Guide Og Spørsmål' startet av Sindre Møllerhaug, 25 Feb 2013.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg som er aktiv flere steder får en del betjente og da kan det være greit at de får vite om bloggen min, men det er ikke sånn at jeg skryter av bloggen min uansett hvor jeg er.

Derfor er det veldig greit å ha bloggen min synlig i blogg-seksjonen til Haugesunds avis (nettutgave), som er lokalavisen for mitt område. På forsiden kommer noen innlegg som er de siste innleggene som er skrevet i bloggene, men den blogg-seksjonen står litt lavt nede på forsiden. Det er gratis reklame og i perioder har jeg sett denne blogg-seksjonen generere mye trafikk i statistikken til bloggen min.

Jeg regner med at de fleste som vil følge bloggen min kjenner meg, fordi jeg skriver mest om det jeg gjør på fritiden. Utenom det skriver jeg om været. Innleggene blir tagget i egne kategorier, for eksempel "sykkel", sånn at det blir lettere å finne innlegg om det man selv vil lese.

Å skrive blogg er en fin måte å formulere tanker på. Før var jeg veldig ensom, men med bloggen så jeg at jeg ble mindre ensom etterhvert. Derfor har jeg endret tittelen til "Bloggen om hverdagen".

Del denne siden