1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Pop-up-sak i nedre høyre hjørnet - kan du hjelpe?

En tråd i 'Bloggplattform' startet av teknolicious, 13 Nov 2011.

1. Avlogget

teknolicious Blogger

Jeg har kommet over noen versjoner av den "pop-up" saken i nedre høyre hjørne (jmf. bildet) på noen nettsider og jeg skulle gjerne hatt en tilsvarende sak på min blogg.

Vis vedlegg 402

Noen som veit om en kodesnutt eller plugin som gjør det mulig?

Eventuelt, har du en kommentar til å ha noe sånt på en nettside? Hva ville du tenkt? Forlatt siden?
  2. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Sånne er slitsomme. Det er det siste jeg ville hatt på min side. Vil ikke miste lesere på grunn av dårlige reklame bannere.
  3. Avlogget

teknolicious Blogger

jeg er tildels enig med deg der, men sjekk ut siden og si hva du sier da: iPod Nano Watch Face Pictures

den er litt mer subtle og dukker ikke opp før du er ferdig med selve innlegget. er de såpass ille? ser for meg at de kan holde lesere på siden, evt sende dem til facebook/twitter sider.
  4. Avlogget

Datahjelperne Blogger

Styrer unna sånne sider. Blir bare irriterende, men har sett noe få sånne tilsvarende løsninger som ikke er så irriterende. Har desverre ingen direkte linker.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg liker slikt så lenge artikkelen som tilbys er innenfor bloggens tema.
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Er det ikke bare å skrive til geeksugar å spørre da?
  7. Avlogget

teknolicious Blogger

Har prøvd, men ingen svar. Ennå...
  8. Avlogget

bareblogg Grûnder

Fine...Går utfra at du poster svaret?
  9. Avlogget

teknolicious Blogger

joa, men nå nærmer vi oss godt utpå arbeidsdagen borti statene og, så vi får se om de tar seg tid til en skarve nordmann
  10. Avlogget

teknolicious Blogger

ikke fått noe svar. men merket meg at aftenposten har samme(ish) greia: Spiller to finaler på fire timer - Aftenposten

denne er også forholdsvis lite prangende, men fortsatt effektiv. tror jeg da.

ingen som kjenner til hvordan man enkelt får til dette?

Del denne siden