Det er jo slikt at vi som driver en blogg eller to er alltid nyskjerrige på hva slags trafikk andre blogger har. Av den grunn oppretter jeg en tråd her hvor vi kan poste Google Analytics resulater. Fint om dere tar med data som vist i denne først posten 1. Alder og navn med link på bloggen 2. Skjermdump lik den som er lagt ved her, målt i dager. --- Navn: Magnusson Beta Alder: ca 2år Vis vedlegg 298
kjører site stats på en viss nettside. blitt greit med seo-besøk etter at vi la om designet, og det merkes godt på kontobalansen for å si det sånn. Bildr.no gjelder bare å holde det kjørende nå.
Bloggen din er kanon den...Gi den litt tid så kommer den nok til å bli godt besøkt. Stikkord - Google, indeksering, tålmodighet
Her er mine nakne fakta, folkens! Håper dere er med på "I show you mine, show me yours!" Vis vedlegg 401 Spennende å se hva dere har! Noen som har noen kommentarer til tallene, noe jeg bør merke meg som jeg ikke har tenkt på selv?
Får ikke det til å stemme. På blogger så går det oppover for hver enenste mnd, men ikke med google analytics. Har funnet årsak. Når jeg gikk over til ny design på hjemmesiden så forsvant google analytics sitt script. Så må starte fra 0 igjen.
Jeg har elendig trafikk, ingen framgang. Jeg vil ikke gi opp, men hva gjør jeg? Navn: Tone O. Alder: 6,5 mnd Vedlegg nr (Jeg skjønte ikke denne nummereringen)