1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Potensiale mitt

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Hakkespett, 4 Feb 2011.

1. Avlogget

Hakkespett Blogger

Håper jeg valgte riktig sted å poste. Vi har alle behov for bekreftelser. Fordi av dere som har lest bloggen min, hvilket potensiale har jeg? Tenker ikke på inntekter. Jeg har ikke annonser på bloggen min eller driver med produktomtaler. Jeg tenkte lesere. Jeg har blogget siden juni i fjor. Føler selv jeg har tatt steg framover. Hvor mange lesere bør en blogg alla min ha som målsetning å nå ut til? Jeg spør ikke om en bloggvurdering, jeg er rett og slett nysgjerrig på hvor jeg er i forhold til hvor jeg burde være. Med lesere så mene jeg lesere. Misliker sterkt når bounceraten blir for høy. Noen som har noen tanker?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det er vanskelig å si, og jeg har jo kun min egen blogg som referanse.

Bloggen din holder meget høy kvalitet, både temamessig, og ikke minst språklig. Du har godt med innhold.

Et skudd i natten -

ok = 50 - 150 unike/dag
    bra = 150 - 300 unike/dag
    supert = over unike 500/dag

da regner jeg med en bounce på ~50%
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

@ Hakkespett,

Jeg har RT pluss lagt den ut på FB - Man vs woman

Denne var KANON... smiler nesten helt rundt;)

EDIT: Du må mer en gjerne skrive et slikt innlegg her på BB via BB-bloggen eller via artikkeldb - ME LIKE
  4. Avlogget

Hakkespett Blogger

Gir meg litt å tenke på. Er nok i ok gruppen. Tenke på ting jeg kan finne på for å komme opp i bra eller super gruppen. Godt jeg fant denne ressursen. Jeg klarte å lage en blogg og jeg klarer å skrive i den. Nå må jeg lære meg litt om å skape trafikk også uten at det går på bekostning av innhold. Takk for gode ord. Jeg er ikke noen computewiz. De tingene du nevner under edit må jeg studere litt for å finne ut av. Dumt å avsløre mangel på datakunnskaper, men slik er det nå engang.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

he he...fine Hakkespett...

Jeg har lest flere av dine innlegg...og jo mer jeg leser jo mer koser jeg meg...

Så åpen, så treffende og så ærlig - bare digger bloggen din;)
  6. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er jo ganske mange muligheter til å markedsføre bloggen sin via det som populært går under "sosiale media" i dag.
    Herunder twitter, facebook, youtube, dailymotion, scribd, metacafe, vimeo og en masse andre tjenester (noen er rene videonettsteder, så det krever jo at du entan tar video eller produserer video).
    Ganske mye trafikk som skan skapes via slike nettsteder.
    Ellers er det jo greit å også kommentere på andre blogger og være aktiv i forum som interesserer deg (signatur).

Ved å benytte deg av noen av disse sidene/metodene er jeg ganske sikker på at du ryker opp i "superduperklassen" i løpet av ganske kort tid.

Good luck :)
    (p.s. du finner en del innlegg om trafikk på Penger på nett med Norske Plugins hvis du søker litt)
  7. Avlogget

Hakkespett Blogger

Er aktiv på twitter, men har såpass få og kanskje feil følgere at det gir liten gevinst. Facebook har jeg ikke brukt i det hele tatt. Kommenterer en del når jeg føler jeg har noe å tilføre på andre blogger. Av de andre mulighetene er det kun youtube jeg kjenner til så har en jobb å gjøre med å oppdatere meg. Dette stedet er mitt i blinken for nybegynnere på markedsføring av blogg som meg.
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Du må få en lett synlig "del på facebook" knapp på innleggene dine-dagens hadde jeg lett delt :)
  9. Avlogget

hupsey Blogger

Jeg syns du har et fint theme, og skriver meget bra.
    Tror facebook er en plass din blogg kan hente mye trafikk.
    Få opp en del og liker knapp, så skal du nok se at leserene din markedsfører de beste postene...
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

11. Avlogget

Hakkespett Blogger

Da var den installert. Så mye mer man forstår bare man får litt veiledning. Tusen takk alle sammen.
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Sånn for sikkerhets skyld mener jeg her -> Forum | BareBlogg.no - Siste Blogginnlegg - Blogger (BB Blogger) og her -> Artikler (Artikkel db).

Skulle du bomme ved første forsøk - no problemo, en gang må være den første;)
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Har allerede vært og smug "Like"...he he
  14. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Det er vel en "liker" knapp? Jeg vil ha en "del kobling" knapp :)
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

hmm...Når du "Like" vil ikke den posten komme opp på FB da?

Hva er forskjellen?
  16. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

"liker" kommer vel bare på min profil og ikke på veggen til alle vennene mine? Eller roter jeg nå?

Del denne siden