1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

PR for Bareblogg.no

En tråd i 'Pauserommet' startet av stiantorst, 12 Des 2011.

1. Avlogget

stiantorst Blogger

Jeg har gått igang med et prosjekt som går utpå at minst 5 av mine venner skal registrere seg på dette forumet før 2012.

Jeg har også tenkt å legge ut noen banners på bloggen min, i sidemenyen, men vet ikke hvordan jeg gjør det. Noen som kan hjelpe? Har blogg.no som plattform.

I tillegg har jeg nå skrevet et lite innlegg, om hvorfor man skal melde seg inn på dette forumet.

Hadde vært fint om noen kunne hjulpet med å sette inn banner, siden jeg er helt blank på det området. En stor bareblogg-logo er også vanskelig å finne.
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Meget meget bra. Er for tiden på reise men det er sikkert noen som kan hjelpe deg og indirekte Bare Blogg.no.
  3. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Hvilken størrelse tenker du på logoen?
  4. Avlogget

stiantorst Blogger

Jeg fant en logo, men den er jo ikke identisk med den som ligger øverst på forumet her. Størrelsen var jo uansett perfekt. Ligger i innlegget nedenfor

Bareblogg.no (Stian Törstad)
  5. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Altså, 256x256?
  6. Avlogget

stiantorst Blogger

7. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Tips: ved å kalle bloggposten din for "Bareblogg.no" vil du konkurrere med bareblogg i søkeresultater. Forandrer du dette til f.eks. "norges kuleste bloggforum" tjener det bedre sin hensikt.
  8. Avlogget

stiantorst Blogger

Ja, jeg tenkte på saken etter jeg hadde publisert. Skal endres :)
  9. Avlogget

stiantorst Blogger

Da er det allerede 3 nye medlemmer på forumet bare idag :) Flotters! Tenk hvis alle medlemmene på forumet hadde skrevet et innlegg om bareblogg.no :)
  10. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Tror faktisk ganske mange har gjort dette, ihvertfall av de som er aktive.
  11. Avlogget

stiantorst Blogger

Aah.. Har lagt merke til at nye medlemmer har vært sjelden vare siden jeg ble medlem her iallefall.. Uansett, det er 6 nye medlemmer på forumet idag. Så målet med prosjektet mitt er iallefall oppfylt.
  12. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

13. Avlogget

stiantorst Blogger

Fordi jeg gjenkjenner brukernavn i tidligere kommentarer på bloggen på minst 4.
  14. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Ok, gleder meg til de begynner å skrive ;)
  15. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Det er bare å spørre, er jeg ikke online på forumet så send meg en e-post. Ikke vær redd for å mase ;)
  16. Avlogget

Nettgründer Moderator

Del denne siden