1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Prosjekt - 10 blogger

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av Investorman, 1 Sep 2012.

1. Avlogget

Investorman Blogger

Jeg skrev litt om hvilke utfordringer kursfallet på børsene skaper for meg som girer opp investeringene. Tanken var bare å illustrere konsekvensen av å gire opp investeringer. Mitt poeng var at den meravkastning gearing gir har en pris. Så fikk jeg en del tilbakemeldinger om at lesere ønsket hyppige videre oppdateringer. jeg har derfor skrevet daglig en oppdatert rapport om egne investeringer. Det er tydelig at det fenger. Problemet mitt er at det aldri var meningen at Sparesiden skulle bli en "meg og mitt blogg". Et annet problem er at slik utlevering av egne investeringer kan virke veldig selvsentrert. Jeg har i perioder fått god avkastning, i alle fall i prosent. Det å skrive for mye om slikt kan virke som selvskryt. Jeg har for øvrig ingen andre motforestillinger mot å legge ut slik informasjon. Jeg føler at dette er et feilspor i forhold til dit jeg vil med bloggen min. Men er det dette folk vil ha? Jeg er selvfølgelig villig til å vri bloggen i den retning folk ønsker, men jeg vil være sikker på at det er dette folk vil ha. Vil denne linjen gi mer trafikk eller virker det bare mot sin hensikt?
  2. Avlogget

Investorman Blogger

Bloggingen hangler og går som før uten noe stort gjennombrudd. Litt omtale i media har jeg fått, men ikke spesielt mye. Investeringene i fond går mye bedre. Inntektene fra fond og blogging hittil i år er så høye at jeg kunne levd av det hvis det ikke hadde vært for studielånet og kredittkortene. Jeg har hatt en god bedring av økonomien og blitt kvitt mye gjeld. Kredittkortene regner jeg med å få nedbetalt i løpet av 2018 om ikke før. De som vil følge investeringene mine kan bare søke opp Investorman på Shareville.

Del denne siden