1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Prosjekt - GratisDesign

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av Simon Nelson, 21 Sep 2015.

1. Avlogget

Simon Nelson n00b

Hovedformålet er å ta med folk på vakre, opplevelsesrike samlingsbaserte reiser. Ikke på noen måte kan jeg se for meg at dette går uten om å skrive om det på nett. Jeg velger derfor å dele erfaringer med andre mennesker.

For å bygge videre på opplevelsen trenger jeg investorer. Gjennom bloggen min, produserer jeg derfor gratis logoer for millionærer - og andre nøye utvalgte bloggere. Jeg har ingen interesse av å designe logo innenfor sistnevnte kategori, men gjør spesielle unntak.

Selv har jeg erfart er blogging ikke her helt min greie, men jeg vil gjerne sette et par "rosabloggere" på plass. Derfor startet jeg Gratisdesigneren.blogspot
    Har ingen linker til mitt primære formål, men håper å dele erfaringene mine på en bestemt platform. Jeg vil derfor oppmuntre dere til å ta kontakt i denne tråden om dere føler at dere trenger grafisk hjelp - eller vil dele erfaringer.

Del denne siden