1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Prosjekt - Toppliste @ BareBlogg

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av bareblogg, 23 Aug 2012.

1. Avlogget

blue Blogger

Mulig det står i faq, men for å legge inn en ny blogg, må det brukes en ny e-post?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Q: Kan jeg legge til flere enn en blogg?
    A: Ja det kan du. Selv med samme brukernavn, passord og epostadresse.
    Slik gjør du:
    - Først må du opprette en bruker.
    - Deretter går du til "Kontrollpanel"
    - Det popper da ned en menylinje rett under.
    - Se etter "Legg til Blogg"
    - Trykk og fyll ut.
  3. Avlogget

blue Blogger

Der ja, latskapen lenge leve :p Skal få lagt ut litt til da etterhvert...
    BareBlogg liker dette.
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

5. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Alexa føler jeg aldri stemmer for mine sider men uansett greit for ammenligningens del :)

Merker at jeg er litt for opptatt av lister og tall altså, nå har jeg sjekket topplisten sikkert 10 ganger siden jeg registrerte sidene tidligere idag :)
  6. Avlogget

bareblogg Grûnder

he he....ditto:D Når det gjelder Alexa så er det komsikomsa tall du får. Det som er greit er at det gir en indikasjon i det minste.
  7. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Dust! :p Jenter er awesome!

Men den derre bloggtronen kan du få om du oppfører deg pent og sånn :rolleyes:
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Jeg oppfører meg vel generelt altfor pent, det er min største feil ;-)

Og problemet er at jenter er FOR awesome, vi må jo gjøre litt motstand i det minste!
  9. Avlogget

Ellen Blogger

På Kreftbloggen min, Statisitkk så står det plutselig Siste innlegg, og så kommer det en lang lang liste med de siste innleggene. På reisebloggene min så står det ikke på den måten. Jeg mener da å ha lagt inn disse to på samme måte. Hva skjer? ( skjønner jo ikke halvparten engang av språket dere snakker, men jeg renger med at jeg får hjelp hvis det er nødvendig!)
  10. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Det er vel RSS-feeden du ikke har lagt inn på reisebloggene da?
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

[USER=526]Ellen[/USER], Jeg har lagt RSS din til. Skal jeg ta den bort eller?
  12. Avlogget

Ellen Blogger

Jeg kan ikke se at Reisebloggen har blitt noe endret av den grunn, den viser fremdeles ikke Siste innlegg slik som Kreftbloggen. Det var i grunnen greit med siste innlegg bortsett fra at datoene var helt feil hi hi. Kan du gjøre noe med det også?
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Kan se om jeg kan legge til reisebloggen også. Når det gjelder årstall og slikt så er det systemet ditt det er noe krøll med. RSS feeden jeg "henter" er ferdig tygd:D

En liten digresjon. Jeg leste den der mimre posten du la ut på bloggen din. Jeg prøvde å legge igjen en kommentar flere ganger, men det der captcha spam blokk greiene er en skikkelig turnoff. Mye styr for å kommentere. Jeg fikk feil 6 ganger og da gav jeg opp.

Hva med å ikke bruke captcha men heller være litt mer aggressiv med tanke modereringen av spam. Du får garantert mer kommentarer på den måten
  14. Avlogget

Ellen Blogger

"Et eksempel er blogg.no. Alle bloggene deres er utstyrt med captcha. Og for liksom og være tilgjengelig, kan man velge å høre ei lydfil i stedet for bildet. Hehe, det har jeg prøvd, men den var av så dårlig kvalitet at jeg ikke fikk noe ut av den heller" sitat slutt. Dette fant jeg på min leting, og hvis det er Reisebloggen du mente, så kan jeg vel ikke få gjort noe med dette? Den er nemlig på blogg.no. (Kreftbloggen er blogspt.com). Jeg fant ihvertfall ikke noe, alt vedr kommentarer var så åpnet som det kunne få blitt.
  15. Avlogget

Ellen Blogger

Hei, kan du prøve en gang til? Jeg prøvde litt fram og tilbake og fant at hvis du legger inn kommentaren med kun navn og mailadresse, og sløyfer URL så går det fint, se ellers hva jeg fant om blogg.no. Mya av vitsen med å legge igjen kommentarer er jo også å legge igjen sin adresse.....
    BareBlogg liker dette.
  16. Avlogget

Ellen Blogger

Hei igjen, jeg trenger nok litt hjelp her. Kreftbloggen: Rss feeden du henter er "ferdig tygd" derfor blir Siste innlegg så merkelig. spørsmål, er det noe jeg kan gjøre med det?
    Reisebloggen, vil gjerne ha med Siste innlegg der, hvordan fikser jeg det? eller kunne du BareBlogg fikse det?
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

Jeg skal se på saken:D
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

[USER=526]Ellen[/USER], reisebloggen er ok nå. Kreftbloggen viser RSS men i et noe rart format. Reisebloggen derimot, nå kan du lese HELE bloggen din i fra topplisten:D
  19. Avlogget

Ellen Blogger

Tusen takk, det ble svære greier. He he. tror jeg må begynne å lage kortere innlegg, de ble jo veldig lange alle sammen. Ikke enkelt det når man er så "pratesjuk". Jeg la merke til at en annen blogg, som også var blogspot.com ble på samme måte som min Kreftblogg, med samme dato på hvert innlegg. Tror kanskje at det var den Canari-reiseblogggen. Kanskje det er noe som ligger der, i alle fra blogspot?
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tror du kan velge hvor mange ord du vil ha med i RSS. Sjekk den:D

Del denne siden