1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Prosjekt - Toppliste @ BareBlogg

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av bareblogg, 23 Aug 2012.

1. Avlogget

Nettgründer Moderator

Den grønne stemmeknappen, fungerer den?
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja den skal det. Men den gir seg utslag i hits in/out ikke på PV. Du kan kun stemme en gang pr 24h fra samme ip. Egentlig så er det en gateway som popper opp hver gang du går inn og ut av listen og hver gang du stemmer. Men den gidder vi ikke å bruke, tro meg:D
  3. Avlogget

Ellen Blogger

Hmm ikke lett for en gammel dame dette veit du, det eneste jeg fant var dette her: http://feeds.blogg.no/1061882/post.rss, har det noe med saken å gjøre?
  4. Avlogget

Nettgründer Moderator

Tror du er vårt eldste medlem [USER=526]Ellen[/USER] ;) Kult :)
    Ellen liker dette.
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nei. Du må inn i selve RSS oppsettet på bloggen din.
  6. Avlogget

Ellen Blogger

Jeg slettet hele Siste innlegg på topplisten. Fant ikke ut av det i oppsettet på bloggen min og det så dumt ut med de lange innleggene under Siste innlegg. Ellers fant jeg noe nytt som jeg la inn å begge bloggene, Toppliste, Ranking, snedig sak det, viser hvordan man ligger an akkurat NÅ
    BareBlogg liker dette.
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

8. Avlogget

Bringly Sponsor

Jepp.
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Når man er inne på kontoen og skal legge til blogg, eller gjøre noe annet havner dette laaaangt ned fordi det havner under all infoen til høyre- jeg trykket knappen amnge ganger før jeg forstod at det bare ikke viste på skjermen, måtte scolle nedover :)

LAgt til reisebloggen min og nå, snart 50 på listen :)
  10. Avlogget

bareblogg Grûnder

11. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Et problem til-jeg er innlogget, velger fotballmoro på listen min. Der skal jeg svare på en kommentar, men får da beskjed om at jeg må logge inn for å svare...
  12. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ok. I mellomtiden kan du svare ved å gå direkte til den bloggen du skal kommentere til.
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

Da står du under fotballmoro stats? Altså statistikken til Fotballmoro? Vi bruker Disqus kommentarsystem som er et 3.parts kommentarsystem. Den er ikke forbundet med Topplisten på noen som helst måte. Du må oppgi brukernavn og passord for å kommentere som vi gjør på alle salgs andre blogger.
  14. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Aha- jeg så for meg en slags for "admin" konto man svarte med slik man gjør på egne blogger ;-) Diqus bruker jeg jo så det funker fint :)
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Dette skal nå være ok:D
  16. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Jeg har 63% profile score, hvordan får jeg 100 :-D
  17. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det har jeg og...Tok den bort... Bare fjas spør du meg..
  18. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

19. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Så da blir det en slik stor bareblogg-bloggaward-event utpå nyåret da, regner jeg med?

Må få klar gallakjolen :D
    Sukkerspinnet liker dette.
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

???

Del denne siden