1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Prosjekt - Toppliste @ BareBlogg

En tråd i 'Prosjekt Under Utvikling' startet av bareblogg, 23 Aug 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

hahahahah....vi skal garantert ha en slik bloggaward. Men jeg er en enkel gutt i fra jæren...huske det:D
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

50 blogger på listen, det er da et fint rundt tall å markere vel :)
  3. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Så... da skal jeg få klar overallen fra Felleskjøpet i stedet da eller? Im cool with that :cool:
  4. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Jeg stiller enten i jeans og t-skjorte eller t-skjorte og jeans. Ingen skal si jeg ikke er fleksibel!
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

6. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Nå har jeg knivet med Teknolicious hele uken om 3-4.plassen så voila-landskamp. Fine ting :-D
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ser at dere to har bra trafikk. Google?
  8. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

9. Avlogget

bareblogg Grûnder

10. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Noe som skurrer litt for meg med designet nå :) Bilde-overskrift-og så det jeg oppfatter som innleggsskille? For meg oppleves det som at bilde og artikkel ikke henger sammen :)
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Denne skjønte jeg ikke.
  12. Avlogget

Bringly Sponsor

Jeg forstår hva du mener, [USER=65]Metallian[/USER]. Det burde kanskje vært f.eks. noe som skiller de forskjellige artiklene fra hverandre? En linje eller noe tilsvarende?
  13. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

HAr prøvd å visualisere her... [USER=1]BareBlogg[/USER] [USER=97]Bringly[/USER] got it :)

bilde?
  14. Avlogget

Bringly Sponsor

Men dette gjelder vel ikke.bareblogg.no og ikke topplisten?
  15. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Jupp :)

Æsj-posta i feil tråd, ikke rart sjefen ble forvirra :) Kanskje en modder kan flytte innleggene om det går?
  16. Avlogget

prlink Kjendisblogger

En enkel css kode burde løse det. Sleng inn denne sammens med entry-header classen. Juster litt med padding.

Kode:
    {
    border-bottom:solid #ff0000;
    }
    Bringly liker dette.
  17. Avlogget

prlink Kjendisblogger

eller det blir vel " border-top" siden man skal skille innleggene.
    Bringly liker dette.
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

he he..fine M. Egentlig litt glad for at du kicker på det. Jeg venta bare på at noen kom til å gjøre det. Jeg syns det samme selv og. Vi skulle hatt en tynn linje i bunn eller topp alt ettersom du ser det. Får teste ut maxmekker sin kode:D

Thanks guys
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

20. Avlogget

prlink Kjendisblogger

Du hadde titlene under bildet.. det så jeg nå, heh.. Syntes det blei bra jeg.

Del denne siden