1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Selger Selger en Twitter-oppdatering

En tråd i 'Kjøp, Salg og Bytte' startet av erlend, 2 Nov 2011.

1. Avlogget

erlend Blogger

2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ser du er aktiv på Mikrojobb;) 50kr for en Twitter oppdatering er vel litt i overkant eller? Hadde vi snakket om 5kr skulle jeg heller ha vurdert det.
  3. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

De med tusenvis av følgere på twitter kan faktisk selge oppdateringer/reklame. (ref: sponsoredtweets.com og paidpertweet.com). Men det er ikke snakk om mange pengene per tweet, tror jeg.
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja, det jo nettopp det som er poenget mitt her. Hadde han hatt 230.000 followers så kunne jeg kanskje ha betalt 50kr...;) Litt drøy da, en du tar pointet
  5. Avlogget

blue Blogger

Stemmer det, har en konto med litt over 15.000 fotballfans, og solgte tweets på den for 10$ stk vis sponsoredtweets. Ikke akkurat enn gullgruve for å si det sånn :)
  6. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Man må nok ha >10^5 followers, eller være kjendis, ja. Jeg tror egentlig en brøkdel av alle tweets blir sett. Jeg scroller iallfall aldri gjennom alle nye. Men det er en helt annen diskusjon :)
  7. Avlogget

erlend Blogger

Hehe, er dessverre ikke mulig å sette en lavere pris enn 50 kroner.
  8. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Det er mulig å selge f.eks. 10 tweets for 50 kroner.
    Som BB er inne på er 50 kroner for 1 twitteroppdatering i overkant.
    Har selv solgt via sponsoredtweets og det som er normalt er $5-$10 for 3 tweets, men da har man gjerne en del tusen followers.
    Disse er dog ikke norske, så har du en konto med kun norske followers kan du nok prise deg litt over hvis du har en del followers.
  9. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Norske fans?
  10. Avlogget

erlend Blogger

Takk for tips :)
  11. Avlogget

blue Blogger

Sikkert noen få, men i hovedsak fra det store utland.
  12. Avlogget

erlend Blogger

Skal lage en ny jobb hvor jeg selger 5 oppdateringer for 50 kroner, bedre nå? :)
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

14. Avlogget

erlend Blogger

Interessert i å kjøpe når jeg legger den ut kanskje? :)
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nei, men tilbudet et bedre

Del denne siden