1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Sjekk din fremtidige PageRank med PageRank Prediction

En tråd i 'Bli Sett På Internett' startet av bareblogg, 2 Mai 2011.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Selv om PageRank ikke er viktig i søk, så er en høy PageRank et viktig mål på autoritet.

I den forbindelse tenker jeg at dere er interessert i denne nettsiden -> PageRank Prediction - Real PR.

Om den stemmer helt vet jeg ikke. Tror allikevel det gir en fin indikasjon.
  2. Avlogget

Ayianapa Blogger

Nåværende pagerank (offisiell hos Google): 2
    Reell pagerank (i følge denne siden): 3,71.

Mener de da at jeg kommer tli å gå opp ved neste oppdatering? :)
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

Tja si det.

BareBlogg har PR0 nå, estimert PR4,09 ved neste PR oppdatering.

Om det stemmer er det jo ingen andre en Google selv som vet.

Selv PR ikke betyr allverden må jeg innrømme at jeg er meget spent på neste gang Google gjør en oppdatering.

Har hørt rykter om at det skjer i Mai 2011;)
  4. Avlogget

Formuebygging Blogger

Jeg skal tydeligvis få 3.22PR på Formuebygging (har 3 nå) og 3.45 på mitt andre nettsted (har 3 der nå, gikk ned fra 4).

Vet ikke helt nytteverdien av dette?
  5. Avlogget

bareblogg Grûnder

Nytteverdien...

Egentlig ingen nytteverdi annet at du kanskje blir litt mer attraktiv for sponsorer, og kommentarfolket.
  6. Avlogget

Ayianapa Blogger

Det kan være nytteverdi i å finne ut hvor høyt du kommer på neste rangering, eller hvor langt du er unna neste pagerank på pagerank-stigen. Om man bryr seg om sånt, selvfølgelig! :]
  7. Avlogget

bareblogg Grûnder

Må være ærlig her. Der klinger litt nedre med f.eks. PR4 enn PR0 eller hva folkens?

Er det noen med hånden på hjertet som kan si at de ikke bryr seg?
  8. Avlogget

Washburn Blogger

Hvis jeg er interessert i å selge annonsering eller liknende, er jeg veldig "PR-kåt" (Woohoo!), men når jeg lager til en side som kun skal yte affiliateinntekter, har PR null å si for min del. Men det er ikke til å stikke under en larve at PR er en indikasjon, og er på mange måter et nyttig verktøy for annonsering. Spørsmålet blir jo heller hvor mye man skal henge seg opp i det..
  9. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja det er nettopp det - hvor mye skal vi gidde å bry oss. Har sagt det før og sier det gjerne igjen. Det er kulere å ha PR4 enn PR0.
  10. Avlogget

erlend Blogger

Forsiden min går fra PR 1 til PR 3.
    Jeg har 6 undersider som går fra PR 0 til 3 :)
  11. Avlogget

Datahjelperne Blogger

12. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Jeg har PR3, men i følge denne har jeg tydeligvis 4,11! Woo! Jeg liker desimalene!
  13. Avlogget

Aksjebloggeren n00b

Nåværende PR 3 for Aksjebloggen - Reel PR ifølge denne siden 4,13. Lurer på hvordan de kommer frem til dette. Har de fått tak i den superhemmelige Google formelen for PR?
  14. Avlogget

stiantorst Blogger

PR på 4? Hm.. Virker litt rart dette systemet når jeg leser de andre kommentarene her.
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Hva er det som er rart [MENTION=319]stiantorst[/MENTION]?
  16. Avlogget

bareblogg Grûnder

Real PageRank for bareblogg.no - PR4.75. Yeah!
  17. Avlogget

Boerboel Blogger

Jeg får

Current Page Rank 5/10
    Predicted Page Rank 5 / 10

Jeg vil også gjerne vite hva disse tallene sier :confused:
  18. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Pr 5? Det er jo kjempebra!
  19. Avlogget

Boerboel Blogger

Men hva betyr det? Bloggen min er fremdeles forholdsvis ny og har ikke mye besøk.
  20. Avlogget

bareblogg Grûnder

Det kan bety at Google anser din blogg for å være unik og med mye bra materiale;)

Del denne siden