1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Sjekk din fremtidige PageRank med PageRank Prediction

En tråd i 'Bli Sett På Internett' startet av bareblogg, 2 Mai 2011.

1. Avlogget

hupsey Blogger

Jeg får 1 på current og 3,11 på predicted. Tipper de bare har et system som vilkårlig legger på forskjellig prosenter på current pr :)
  2. Avlogget

bareblogg Grûnder

Just for fun - BareBlogg skal i følge PageRank Prediction nå ha PR4,89. Vet ikke om det er helt reelt. Skal bli spennende å se hva neste PR vil bringe:D
  3. Avlogget

erlend Blogger

Her er en oversikt over hva denne siden mener jeg får på noen av sidene mine:
    4,32
    4,10
    3,05
    2,72
    2,09
    1,66
    1,33
  4. Avlogget

Formuebygging Blogger

Formuebygging har i dag PR4

Denne siden sier: 4.02 / 10

Satser på at den holder seg på 4 da :)
  5. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Har predicted 4,14 for øyeblikket. Interessant!
  6. Avlogget

hupsey Blogger

Her er et business konsept jeg deler gratis. 1)Lag en kode som finner page rank. 2) legg på en vilkårlig prosentfaktor til page rank funnet i punkt 1. 3) skriv pressemeldinger og lag forumposter der du markedsfører den fremtidige pagerank beregneren. Se linker og trafikk fosse inn :)
  7. Avlogget

blue Blogger

8. Avlogget

erlend Blogger

9. Avlogget

bareblogg Grûnder

10. Avlogget

hupsey Blogger

Det er imponerende etter så kort tid..
  11. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ja det er kanskje det. Har ikke tenkte så mye over det. Målet er på PR5. Da drypper det en del på dere med.
  12. Avlogget

Sukkerspinnet Moderator

Drypper det champagne på oss, da? :D
  13. Avlogget

bareblogg Grûnder

14. Avlogget

blue Blogger

Hvorfor er folk egentlig så opptatt av PR? Har en side med pr n/a som er #2 på sitt søkeord...
  15. Avlogget

bareblogg Grûnder

Sant nok blue. For min egen del så er det først og fremst for å dra til meg flere brukere all den tid høy PR trekker andre bloggere. Så er det dette med annonsører da. Jo høyere PR jo større sjanse for å få kvalitets annonsører. En tredje ting er autoriteten nettstedet oser. Lander jeg på en blogg med PR1 og bloggen er et par år, ja da tenker jeg mitt.
  16. Avlogget

blue Blogger

Joa, men 98,5 % av brukerne mine aner jo ikke hva PR er..., de leter bare etter den mest relevante siden. :p
  17. Avlogget

blue Blogger

"Jo høyere PR jo større sjanse for å få kvalitets annonsører" Hvordan?
  18. Avlogget

bareblogg Grûnder

Sant nok. Kanskje ikke så relevant for deg, men for de bloggene som er avhengige av kommentarer osv så er det viktig.

Ja, det var kanskje litt karslig sagt, men jeg vil tro at f.eks. private annonsører og bedrifter som er opptatt av en hvis profil, eller annonsører som er på jakt etter linkjuice vil se på PR.
  19. Avlogget

bareblogg Grûnder

BTW blue to poster til nå så er du forbi n00b`en:D
  20. Avlogget

blue Blogger

Haha :) ,

fikk en mail fra et stort firma som annonserer via affiliate på en av mine sider i dag, og de hadde googlet seg fram til siden (så jeg fra statcounter). Tipper han markedssjefen ikke aner hva PR er...

Men, god natt, får bli en blogger i morra :)

Del denne siden