1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Skal begynne å legge ut bilder

En tråd i 'Generell Diskusjon' startet av Sindre Møllerhaug, 8 Mar 2013.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Nå er det bare en tekst-blogg jeg skriver, men det kan være smart å legge ut litt bilder i bloggen og ikke bare skrive ren tekst. I dag hentet jeg fotoapparatet jeg har bestilt, som er et kompakt HD kamera. Istedenfor å bare beskrive hvor jeg har gått tur, så kan jeg i tillegg legge ut et bilde av hvor jeg gikk tur. Har i samme pakken bestilt kameraveske, sånn at det blir lett å ta med fotoapparatet på turer.

Jeg lurer på om statistikken til bloggen vil øke hvis jeg legger ut bilder, men det finner jeg bare ut hvis jeg gjør det. Har lest gjennom bruksanvisningen og flere oppløsninger er mulige.

Det er ikke gøy å følge en blogg som er uten bilder. Noen bilder som viser hva jeg skriver om, for eksempel sykkelturer. (Bare fantasien kan sette grenser).
  2. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Lykke til!! Bilder er gøy :)
  3. Avlogget

bareblogg Grûnder

4. Avlogget

Bringly Sponsor

Bilder er alltid bra, Sindre. :)

Hvilket kamera har du kjøpt?
  5. Avlogget

Nettgründer Moderator

Du må lese bloggen da [USER=97]Bringly[/USER] :D
  6. Avlogget

Bringly Sponsor

:oops:
  7. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Har tatt to bilder ute i dag. Tok dårlige bilder av kysten, men har to bilder som ble tatt i byen. Sollyset gjorde fotograferingen vanskelig. Jeg tenkte at fotoapparatet ikke var bedre når jeg bestilte det, siden det var så dårlig, men godt nok til mitt bruk.

Del denne siden