1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Skryt litt - Hva er du mest stolt av

En tråd i 'Motivasjon' startet av bareblogg, 5 Sep 2012.

1. Avlogget

bareblogg Grûnder

Med fare for å virke helt på jorde så starter jeg denne tråden. Fortell litt hva du er mest stolt av å ha. Det kan være hva du har oppnådd i livet, motgang du har taklet, ja alt egentlig.

Vi lar janteloven ligge i denne tråden...
  2. Avlogget

Metallian Kjendisblogger

Åj-her kan det komme mye spennende :)

Første som slår meg er at jeg er stolt over å ha fullført ingeniørutdannelsen på vanlig tid med "laud" selv om jeg fikk beskjed som 17 åring at jeg burde styre unna alt som hadde med matte å gjøre i videre utdanning :)
    Bringly liker dette.
  3. Avlogget

Nadina Blogger

Jeg er stolt av å være gift med mannen min som jeg elsker!<3 Vi har vært gift i 11 år nå!:) Ellers er jeg stolt av å ha en kjempeherlig familie, svigerfamilie og kjempegode venner som jeg setter kjempestor pris på!:)

Jeg er føler meg priviligert som får lov til ha hobbyen min som yrke, nemlig feelancemusiker på tverrfløyte og piano. Det har kostet mange øvingstimer gjennom årenes løp, og jeg har ikke kommet gratis til dit jeg er i dag. Jeg har tilbragt mange timer på øvingsrommet under studiet!:) Mange ganger når ting har stagnert har jeg hatt lyst til å gi opp, men har bitt tennene sammen og kommet over kneika.

Har spillejobber på tverrfløyte i bryllup, begravelser, hyggetreff og gudstjenester. Underviser pianoelever hjemme hos meg selv. Dirigerer også et blandetkor, og det stortrives jeg med!:)

Jeg er kjempeheldig som får lov til å jobbe med hobbyen min!:)

Freelancemusiker passer meg kjempebra å jobbe med. Har kronisk betennelsesreumatisme i leddene mine, og er operert mange ganger i hæler, håndledd, albuer og skuldre. Tross reumatismen min er jeg stolt over å ha fått til det jeg gjør i dag!:)
    leinad liker dette.
  4. Avlogget

Carina Josefine Kjendisblogger

Jeg er stolt av mye jeg :)

- Bloggen min selvsagt, enda så liten den er målt opp mot andres blogger på topplistene og greier.
    - Utdannelsen min og karakterene mine
    - Hunden min Tinka på 10 år, som aldri skulle få leve opp på grunn av sykdom. Sammen har vi vist den neurologen hvor feil hun kan ta!
    - Lillepusen min, og at hun lever. Der var det måneder med våkenetter, tårer, og slit.
    - Jeg er stolt over at jeg gikk 4 km x 2 denne uken :p

Og mye mer også... Mamman min hadde ikke tro på janteloven, og det har nokk smittet av. (Ja, også er jeg stolt av Mamma'n min også)
    Nadina liker dette.
  5. Avlogget

Nadina Blogger

Jeg glemte også å si at jeg er stolt av:

- Kattebloggen min (selvsagt takket være [USER=171]Carina Josefine[/USER] sin kjempegode råd og veiledning)
    - Hverdagsbloggen min
    - Kattene mine (selvsagt)!:)
  6. Avlogget

prlink Kjendisblogger

- Jeg er stolt av at jeg har klart og fått jenta mi til og bli hos meg i snart 12 år. Jeg skjønner ikke hvordan hu har holdt ut så lenge.
    - Det nye huset mitt :)
    - Familien min.
    - De knakende gode vennene mine, få men ekte!
    Nadina liker dette.
  7. Avlogget

Slarva Banned

*LOL* dette var morsomt:) Jeg er selvsagt stolt av "stripene mine" om alle de morsomme figurene jeg har møtt i min tid på blogg..ohyeah..visste ikke at jeg var så kreativ .. nesten som at jeg ikke kan tro at jeg har skapt såpass mye...:)
    Ellers er jeg jo stolt av min evne til å kverulere, men det er jo mest fordi jeg er utdannet psykolog..og i det yrket er det jo en forutsetning å vriogvrenge på det meste. Vi har lært det på kongresser og sånn...kjempegøy...
    Ellers er jeg veldig stolt av min gamle mor..tenke seg til at hun er 46 år og fremdeles ganske aktiv! Det er ikke sjeldent hun er ute på kafe og greier etter å ha matet endene!
  8. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

Jeg er stolt av å få være med i ei amatørradiogruppe, der det er mange andre med de samme interessene og vi møtes en kveld i uka. Før trodde jeg at det ikke fantes sånne radioklubber, men nå har jeg funnet en klubb jeg stortrives i.
    Carina Josefine liker dette.
  9. Avlogget

Picxx Kjendisblogger

Mine 2 sønner og 1 datter.
    Absolutt!

Del denne siden