1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Selger Storbytips

En tråd i 'Kjøp, Salg og Bytte' startet av Nblogger, 10 Jul 2014.

1. Avlogget

Nblogger Blogger

Hei folkens!

Ser meg nødt til å selge en nettside til da jeg har andre prosjekter på gang som tar mer tid..

Jeg har oversatt tema selv (finnes ingen .po fil), og har ikke gjort mye med siden i det siste, men den er ferdig og klar til bruk for de som trenger det.

Siden er: Storbytips og jeg har et ekstra domene www.storbytips.com hvis man vil bruke begge to.

Siden går til høystbydende, send meg gjerne en PM hvis du ikke vil "by" her eller har flere spørsmål angående siden + domene.
  2. Avlogget

Bringly Sponsor

Kontoen din er suspendert, så det er ikke mulig å se siden.
  3. Avlogget

Nblogger Blogger

Joda funker fint den.. Du trykket sikkert på link nr 2 som kun er domene, link nr 1 er nettstedet ;)
  4. Avlogget

bareblogg Grûnder

Ideen er ikke så ille, men...

Synes du gaper over litt for mye nå du sier storby, som i hele verden og har siden på norsk. Hadde siden hatt tusener på tusener av besøkende, fra hele verden, så hadde det vært mer interessant.
  5. Avlogget

Nettgründer Moderator

Du burde ha videresendt .com domenet til nettsiden....
  6. Avlogget

Nblogger Blogger

Vel det er jo en side for norske folk som trenger storbytips, ikke for internasjonale folk..

@nettgrunder: Jeg bruker verken nettsiden eller domenet, derfor har jeg ikke videresendt det enda..

Del denne siden