1. Dette nettstedet bruker cookies. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av cookies Lær Mer.

Ta ansvar - få et bedre liv

En tråd i 'Pauserommet' startet av Sindre Møllerhaug, 17 Nov 2015.

1. Avlogget

Sindre Møllerhaug Blogger

I fjor på slutten av året hadde jeg fått nok av daglig slit. Jobb med hodet, dårlige venner, kjedelige kvelder osv. I oktober 2015 begynte jeg å ta ansvar og kutta ut det som ikke tok meg til målet. Og begynte å ta vare på det nettverket jeg allerede hadde fra før som fungerte.

Nå har mye skjedd. Over 100 daglige unike besøk i bloggen. Kanskje over 300 stk på gode dager. I september reiste jeg alene til Oslo med buss for å gå på Radiodager. Nå holder jeg også jevnlig kontakt med venner ute på forskjellige aktiviteter. Og denne uka bytta jeg avdeling på jobb og loggfører ordrelister hele dagen, istedenfor å registrere regninger som skal betales. Mye bedre med dette!

Fortsatt har jeg lange dager og lange kvelder, men takler det så mye bedre enn før. Gamle drømmer har blitt realisert og testet ut. Store prosjekter jobbes med på kveldene og i helgene når jeg ikke har andre ting å finne på.

2014 var det verste året mitt etter 2009 (som var mitt aller verste år), men 2o15 er så langt det beste av alle mine år!

Del denne siden